"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 16. desember 2010

2 plass hos Norske interiørblogger.

I disse travle dager så lider bloggen skikkelig føler jeg.. Er liksom litt sent ute med dette innlegget ;P.
For jeg vil bare takke alle som hadde stemt på meg (det var ikke få heller).
TUUUSEN TAKK!!
Takket være dere vant jeg disse herlige tingene som jeg har avbildet under.


2 plass. var faktisk helt supert. For juleteppe hadde jeg jo fra før av, men Elle Interiør har jeg aldri lest før. Så en kan jo si at det var hell i uhell (ikke det at det er noe uhell med 2 plass da ;P).

Nå bærer det avsted på jobb IGJEN..
Har fri til søndag... så da skal vel ALT gjøres siden neste fri dag er julaften *puh*.


Klem Madelén


17 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere igjen-vel fortjent☺

Ikkje stress deg gjennom fridagane-husk å nyte også☺

Klem M♥

Anno1925 sa...

Grattis!
Stemte på deg jeg... syntes bildet var kjempefint!

Klem

Romantikk-takk. sa...

Gratulerer med flott 2 plass. :)
Klem fra meg.

Hjertedamas blogg sa...

Så neste år blir det masse strikke-kuler???? Begynner å glede meg alt, jeg:DDDDDD Kanskje jeg skal skaffe meg boka etter hvert, og strikke meg i gjennom neste advent..... i år ble det skikkelig jule-strie, he-he. Husk å pust:DDD Klemz

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Gratulerer så mye!!

Drømme Hjemme sa...

Gratulerer sååå mye, abselutt velfortjent :) Trur du ikke er alene om at du føler at bloggingen er litt nedpriotert.

Klem fra Linn

Fossestua sa...

Grattis med 2.plassen! Bildet ditt var kjempefint :) Har vært å kjøpt meg en grangirlander på Plantasjen i dag, så nå skal jeg rett og slett herme etter deg :)
Klem fra Lise

Trine sa...

Gratulere så masse! Det va vel fortjent :D

Klæm

igi sa...

Gratulerer! Fin premie.
Klem fra igi

Randi sa...

Gratulerer med en flott 2. plass, kjære deg! Det var så absolutt fortjent at du var blant topp 3:) Er så utrolig koselig det bildet ditt♥
Nyt kvelden!
klem, Randi

hobbyvimsa sa...

Gratulere så mye,gøy!!!Jeg stemte også på deg!!Klem Linda:)

Lidyll sa...

Gratulerer med 2 plass!:) Av så mange flotte bidrag, er jo det sinnsykt bra!:) Masse masse fint på din blogg, så nå legger jeg meg til som følger:)Ønsker deg en fortsatt fin dag!

HANNES DAGBOK sa...

Hurra! Gikk selvfølgelig sporenstrax inn og stemte på deg...vel fortjent Madelén...for bildet ditt er bare NYDELIG!
Nå venter jeg spent på julekolene og du må gjerne sende noen i retning østfold!
Slitsom tid her også og jeg som skulle kose meg med blogging og tonnevis med insirasjon men jeg får titte etter inspirasjon å bruke neste år for her er tiden i ferd med å renne ut;)

Men Må jo innom deg vet du;)

tooor elgeklem!

HANNES DAGBOK sa...

...julekulene

lillelaila sa...

Gratulerer Madelèn!
Hadde jeg fått med meg dette hadde du fått min stemme også ;)
Det er mange blogger som lider i denne julestria, men sånn er det bare! Kan ikke rekke alt vet du ;)
Herlig nissefigur du har!
klem Laila

Landlige Hjem sa...

Gratulerer så mye kjære deg!! ,))

Til deg fra meg ;)

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer så masse, det er så fortjent! Jeg koser meg alltid masse inne hos deg, vakre ting, mye inspirasjon og vakre bilder.

Prøv og ikke jobb deg helt ihjel da. Ønsker deg en fin helg. Her skal det bare kobles av og nytes.

Klem

Related Posts with Thumbnails