"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 10. desember 2010

Feiring og pepperkakehus.

Her om dagen så var jeg så heldig at bloggen rundet 30.000 unike treff!!! WOW... utrolig!
Når jeg startet å blogge for 10 mnd siden så hadde jeg aldri trudd at det skulle gå sååå fort ;).
Og på den tiden har også 170 personer funnet ut at de ville følge med på bloggen min. Hurra!!♥

Så jeg vil takke alle dere som er innom hver dag å titter og til dere som legger igjen gode kommentarer til meg.
De varmer virkelig og gir meg mer lyst til å blogge.
Er så glad i dere blogg-damer!


Og så lovet jeg jo at jeg skulle vise dere pepperkakehuset...
Ikke noe stort mesterverk, men jeg er likevel ganske så fornøyd.
Det er jo tross alt mitt første!
Huset er ferdigkjøpt på butikken og dekorert med melis og godteri.
Den dagen melisen skulle blandes så var det ikke så mye melis igjen og butikkene var stengt, da tydde vi til en halv kilo med sukker i tillegg til melisen.
Og huset ble limt sammen med limpistol.. hihi.
Nei, huset skal ikke spises.
 Ingen her i huset som liker pepperkaker :P.
(men det er jo så morsomt å dekorere)


Var også så heldig at jeg vant en jule give away inne hos
Igis Verden her om dagen.
I dag fikk jeg disse 4 heklede stjernene i posten og dette søte kortet.
"Tusen takk, Igi!!"
Gleder meg til å henge de opp på juletreet.


Håper alle har en herlig førjulstid!

Klem Madelén


PS: Bli gjerne med i min give away!!

16 koselige kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Så flott pepperkakehus! Fint at ingen liker pepperkaker da, for da får det stå i fred! :o)

Koslige stjerner du fikk også.

God helg!
Klem Jenny

Anno1925 sa...

Thihi... måtte le litt da jeg leste at du hadde limt huset sammen vha limpistol. Jaja... man tager hvad man haver :-D

Klem fra Linda

lillelaila sa...

Flott ble det!
Og du skal ikke se bort i fra at jeg bruker limpistolen selv neste år :DDD Lurt ;)
Trappen med girlander og lys var utrolig flott!! Lykke til!
klem Laila

Christina sa...

Gratulere med så flotte tall. bloggen din er jo nydelig da!
Flott pepperkakehus.
Ha en fin kveld.
Klem Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint pepperkakehus!☺
Og nydelege snøkrystallar☺ Heldig du☺

Gratulere med mange treff og likarar☺

Goooood helg☺

Klem M♥

igi sa...

Limpistol høres ut som en veldig god ide :-) Synd at høydepunktet for barna på nyttårsaften er å knuse og spise pepperkakehuset...
Hyggelig at du likte snøkrystallene mine.
Klem fra Igi

hobbyvimsa sa...

Grattis med besøkstall,gøy!!Nydelig pepparkakehus!!God helg..klem Linda

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefint pepperkakehus!:)
Og det var det eg visste!!! Gratulerer som finalist hos NIB :) Eg har stemt på deg!!:)
Klem:)

Hjertedamas blogg sa...

He-he limpistol på pepperkakehus??? Den var ny:DDDDDD Men sikkert like greit. Jeg er ikke fan av pepperkaker, og i år har faktisk Gubben glemt å grine seg til opp til flere bokder. sikkert like greit:DDD Håper du får en flott helg:DD Klemz

Huldra sa...

Fine pepperkakehuset sitt, og kjempehyggelig innlegg. :)

Gratulerer så mye med finaleplass i NIB! Du får garantert min stemme denne gangen, for bildet ditt er ihvertfall i mine øyne den aller luneste julestemningen av alle. Krysser fingrene for at førsteplassen går til Vestfold! =D

salige lavendel sa...

Jeg liker heller ikke pepperkaker, hihi. Men synes pepperkakehuset ditt var lekkert.

Landlige Hjem sa...

♥GRATULERER med herlig plassering!!♥ Nydelig bidrag som sagt!! ,)) Masse lykke til!♥
Nydelig pepperkakehus og gratulerer masse med alle følgere og besøkere, du har en fantastisk flott blogg ;))
Nyt kvelden og helgen ,))
Juleklem fra meg,
Anki

Trine sa...

Gratulere så masse me finale plass i Nib's desemberkonkurranse :)
Vel fortjent :D

Å gratulere så masse me så mange besøkende... :)

Klæm

♥ Monica ♥ sa...

Gratulerer med så mange besøkende, men med en så flott blogg er det vel fortjent. Herlig pepperkakehus. Her er det store høydepunktet for ungene å knuse det på nyttårsaften så da må vi lime med smeltet sukker istedet med limpistol :))
Ha en super lørdag! Klem.

Saga sa...

Gratulerer med utvelgelsen!!:-) min stemme gikk helt klart til deg, syns bildet ditt er så fint:-)

Nina's Hjørne sa...

Hei :o)
Gratulerer så mye med finaleplass,bildet var helt til å smelte av, vakert. Morro med så mange besøkende og følgere, gratulerer masse der også ;o).
Kjempe fin blogg har du og spennede bloggbutikk.
Koselig pepperkakehus du har laget, og mange fine innlegg.
Ønsker deg og dine en stemningsfull førjulstid.
Julehilsen fra Nina

Related Posts with Thumbnails