"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 11. desember 2010

Jeg er en av finalistene!!

Tenke seg til at lille meg skulle få mine 15-minuts of fame på NIB (link).
Tjoho!!
For jeg er blandt de topp 10 som ble plukket ut på juleutfordringen.


Så gå inn på linken over og legg igjen en stemme på den du liker.
Så skal jeg bare fortsette å sveve på min lille sky ;).

♥ Tusen takk for alle de herlige kommentarene deres ♥

Klem Madelén

26 koselige kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Juhuuuuu!!! Grattis! Har akkurat vært inne å stemt på deg og du ligger på 2.foreløbig!
Knallbra bidrag Madelén, stemningsfullt og vakkert!

Har en liten pause jeg...ikke likt meg egentlig men det er mye annet som må prioriteres og jeg er så sliten,så sliten. Men det er jeg jo hver jul;)

Tvi,tvi gojenta! Håper du vinner:)

Stooor klem!

sylvia sa...

hei.
gratulere med plass hos nib.
så gøy,men skjønner det godt, nydelig her.
klem fra sylvia

Miss Mette sa...

♥ gratulerer så mye Madelén :) dette var bare et aldels nydelig bilde, så stemningsfullt og vakkert ♥ ♥ ♥ skal inn å ta en titt nå på hvem som kom videre, sikkert mye fint :)
Ønsker deg en flott lørdagskveld, stor klem fra Mette

Barbro sa...

Gratulerer så masse! Vel fortjent :)
Har stemt på deg, uten tvil!
God helg :)
klem fra Barbro

igi sa...

Et nydelig bilde! Gratulerer!! her skal det stemmes.
Kos deg i kveld.
Klem fra Igi

Bringen Blomster sa...

Gratulerer så masse!
Allerede stemt jeg :))
-synnøve-

Anno1925 sa...

Jeg har gitt deg min stemme. Syntes bildet ditt var kjempefint!!!

Klem fra Linda

Randi sa...

Gratulerer!!! Så gøy!! Jeg så det i går kveld, og har allerede stemt på deg. -Fordi du fortjener det♥ Bildet ditt er bare helt utrolig, som klipt ut av en flott eventyrbok. Gir skikkelig go`-følelse:) Nyt kvelden♥
Klem, Randi

Crinoline sa...

Gratulerer så mye med finaleplass.Bildet ditt er stemningsfullt og nydelig.Ønsker deg lykke til.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fortjent!☺
Klem M♥

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Gratulerer med finaleplass! :) Det er vel fortjent!!

Det var veldig mange flotte bidrag, men min stemme går absolutt til ditt bidrag!

Lykke til og fortsatt god helg!

Klem
:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer :))
ett skikkelig flott bilde som oser julestemning..
Lykke til :)

Klem,Kari

Blåveispiken sa...

Gratulererer så mye!!!!!! Sååå morsomt, og vel fortjent :o) Bildet var bare nydelig. Og s¨å morsomt at den hjemmelagde pyntet fikk være med :o) Lykke til! Klemmer, Marianne

prinsesselinn sa...

kjempefint Bilde.
gratulerer.

Fossestua sa...

Gratulere Madelen!!! Flott bilde da, så ikke rart at du ble trekt ut.Skulle ikke forundre meg om du vinner også!
Tvi tvi :)
Klem fra Lise

Hjertedamas blogg sa...

Jeg har allerede stemt på den beste:DDDD Deg!!! Måtte den beste vinne, he-he. Klemz

Romantikk-takk. sa...

Gratulerer masse med finaleplass,vel fortjent,
bildet ditt er nydelig.
Håper du vinner.
Klem:)

Martemora sa...

Kjempefint bilde da :)
Lykke til med avstemmingen - tror nok du ligger godt ann ;)
-Klem-

Manne's hverdag sa...

GRATULERER SÅ MYE!!!

Stemmer på deg!!!

Hilsen
Marianne

Fru Wonka sa...

Har vært inne å stemt på deg!Nydelig blogg du har og de hjertene var bare nydelig. Holder på å sy hjerter jeg også nå:)) Klipt opp noen gamle røde fleecepledd. Man tar det man har en sen lørdagskveld. Takk for insirasjonen!!

Daisys home sa...

Grattis så masse med et kjempeflott bidrag.Og selvsagt så går min stemme til deg snuppa,så vel fortjent! Dette er Vinnerbildet,klem sissel

tante fiolett sa...

Gratulerer til velfortjent finalist!!!
Koselig bilde:)
Klem fra Jeanette

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Gratulerer! Vel fortjent:)
Du har fått min(e) stemme(r)!!

Ha en fin 3 søndag i advent, klem.

Irene sa...

Gratulerer så mye, har akurat stemt på deg.

Sìv`s verden sa...

Gratulerer:) Utrolig flott bilde!!:)

Hilsen Siv

Villevinkel sa...

Gratulerer så mye! flott bilde, og velfortjent finaleplass :-)

Herlig blogg du har. koser meg fortsatt med alle innleggene dine :-)

Klem

Related Posts with Thumbnails