"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 26. desember 2010

Jul i Bettum Villa 2010

Ja, nå er jeg tilbake igjen fra ei lita "juleferie".
Det er rart hvor fort dagene går når man har det morro... ikke sant?
Her hadde vi det i allefall veldig koselig. 
Julaften gikk forbi med stor glede og null problemer (hvis en ser bort ifra at ho mamman min forspiste seg litt på ribbe ;P)


Middag og desserten smakte himmelsk, gavene var flotte og juleroen hadde ENDELIG kommet.
Og den tok med seg julestemningen også gitt.


Jeg fikk sett Hjemme alene 1, som er en fast tradisjon, og min kjære fikk lov til å vaske opp (huff det hørtes fælt ut)
.

Ja, og så var det de gavene da.. må jo nevne noen her inne.
Vi/jeg fikk:
sengetøy x 2,
hjemmelaget julepynt, 
gavekort,
smykkestativ
Ps3-spiller,


+
Super Mario Wii-spill,
håndkler,
pjus og pynt fra LandRomAntikk,
badevekt,


+
Og jo, så må jeg ikke glemme de fantastiske gavene som jeg fikk av min kjære.
Nemlig en flott dragebrosje fra Saga og Ecco arbeidssko!!!
Snakker om herlig mannfolk! I ♥ You darling!

Han synes vel ikke noe om at dama hans dro på jobb med oppspiste sko som holdt på å dette fra hverandre og som hang sammen med hjelp av duct-teip. Jeg vet i allefall at jeg var lei det ;).


Så nå nyter jeg min siste fridag før bytte-bonanza starter på jobben.
Jeg skriver blogg mens min kjære spiller Mario Wii.
*koselig*
Nå skal jeg se om han vil prøve å spille 2-player med meg, så kanskje vi får tatt rotta på den bossen ;P.
(pøh, som om jeg er noen hjelp der.. jeg bare trykker vilt på knappene)


Klem Madelén

PS:

*Jeg må jo huske å gratulere min kjære med dagen som var første juledag.
Grattis min elskede!

*Og så vil jeg gratulere min storebror med dagen som kommer, tredje juledag.

*Og så vil jeg ønske alle som er innom en herlig romjul og et godt nytt år. Jeg er nok ikke tilbake på bloggen før på nyåret kan jeg tenke meg. Snakkes.

10 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg jul du har hatt, og mange fine gåver☺

Fortsatt God Jul og kos deg med fine romjulsdagar☺

Klem M♥

Beate sa...

ønsker deg en fortsatt fin jul!

gøy med tv-spill! fort gjort å bli hekta!

klem beate

trine sa...

He he så pent du beskrev mamman din jenta mi!
Gud å dårlig jeg føøøøølte meg!!

Julaften var helt super den bortsett fra slutten:):)

Takk for at dere kjørte meg hjem.

hobbyvimsa sa...

Herlige stemningsfulle bilder,ha en fortsatt fin romjul:)Klem linda:)

Maias Lille Verden sa...

Jeg er helt trollbundet over de vakre bildene du har lagt ut. Det er full julestemning i bloggen din :-)

Fantastisk mye fint du hadde fått, du har virkelig vært snill jente! Det høres ut som du har hatt en knall jul. Det har jeg også hatt og det er som du sier, tida bare flyr!

Nyt resten av romjulen, jeg har fri og skal nyte den i fullt monn!

Takk for et fint bloggår til deg og :-)

Klem klem

Martilie sa...

Så kos! Ønsker deg gode romjulsdager og et fantastisk år i 2011 :)

Juleklemmer fra Tove

Fiolkransen sa...

Så koselige bilder

Ønsker deg en fortsatt god jul!

Klem fra Thea

Tove `blogg verden sa...

Høres ut som en perfekt jul : D Hærlig!! Kos dere videre
juleklem Tove

igi sa...

Høres ut som en flott jul!
Kos deg videre, selv om du er på jobb.
Klem fra Igi

Camilla sa...

Nydelige julebilder, virkelig koselig pyntet!

Ønsker deg en riktig fin start på det nye året! Nytt år, nye muligheter.
Stor klem fra meg.

Related Posts with Thumbnails