"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 19. desember 2010

Jul i vårt hus.

I dag har vært lykkens dag.
Griser har flydd og helvete har fryst over...
Jeg har nemlig hatt fri.

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!


Utrolig herlig!
 Kunne jeg valgt så hadde jeg kommet tilbake på jobb i januar en gang tror jeg.
Men men, er jo ikke så ille på jobb liksom.. det må dere ikke tro. Det er utrolig givendes og morro å hjelpe mennesker med julehandelen. For det er den gangen i året hvor folk faktisk hører på anbefalingene dine.
Og det er jo morro, men det skal bli utrolig godt med noen dager fri i romjulen.

I dag sov jeg til 12.. og koste meg med å lese forskjellige blogger.
Og siden svigers hadde vært oppom i går med en ny sofaen til oss så startet jeg med å ommøblere tv-stua. Vi fikk bare en 2-seter nå, og så kommer 3 seteren etter nyttår. Så jeg venter med oversiktsbilder til da ;). Er litt halvveis møbelert liksom.
Og så har jeg hengt opp litt mer julepynt i vinduet og vært på butikken å handlet inn det meste til juleferien. Det ble DYRT! Godt kjæresten betalte ;P.
Så nå er kvelden over oss her.. jeg begynner å bli rastløs og hadde tenkt til å lage sjokoladepinner. Sånne som man putter i koppen så det blir kakao. Nam nam! Tenkte jeg skulle gi bort noen også.
Og så skal vi sikkert se en film eller noe.
*kooooooos*


Håper dere koser dere MAX!

Klem Madelén

OG HUSK!!! Snart siste frist på Give awayen min. Bli med du også!! Trekker i morra rundt 20-tiden.

10 koselige kommentarer:

igi sa...

Deilig med en fri dag!
Koselige bilder du viser.
klem fra Igi

Romantikk-takk. sa...

Så koselig julepyntet stue. Ja det er deilig med fridager av og til.
Klem:) og ha en flott uke.

Beate sa...

hei
gratulerer med 2 plassen!!

nyt kvelden!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Fine julepynta heimen din!! Og du har ærleg fortjent ein fridag ja! Det veit eg av erfaring ;)
Og masse gratulerer med 2.plassen, utruleg moro og velfortjent:)
Klem:)

Kaoskontroll sa...

Takk for hyggelig god bedring- hilsen! Ja, vi får håpe vi alle blir friske til julaften!

Så herlig julestemning hos deg... og SÅ gøy at du fikk andreplassen i julekonkurransen hos NIB! :) Og bare så det er sagt, jeg stemte på deg og bare deg. ;)

Klem

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Gratulerer så mye med 2. plassen i NIB utfordring ♥ jeg stemte som en gal :) i mitt hjerte var ditt bilde det flotteste – likte motivet, julestemningen og lyset på bildet – veldig vakkert ♥ Så kjekt å høre at du har hatt en koselig fridag, deilig det i disse juletider… og koselig pyntet hjemme hos deg… gratulerer også med sofaen :) Sjokoladepinner hørtes spennende ut! – håper du legger ut oppskriften ;) Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid, kos deg masse videre. Klem fra Mette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg julepynta hos deg☺
Høyrest herleg ut med ein fridag-og sove til 12!! Sjøl om eg har "fri" kvar dag, er det i å vere i mamma perm ein liten jobb i seg sjøl-søve vertfall ikkje til 12 lenger☺
DU er jo so effektiv og-å vere i permisjon gjer meg til verdens treigaste :( Utsetter alt-for eg har jo so god tid-haha! Men men jul blir det lell☺

Dei sjokolade pinnane dine høyrest koseleg ut-har ikkje høyrt om slike eg....☺

Nyt resten av kvelden☺

Klem M♥

Hannes favoritter sa...

Hei! Så herlig med fridag! Og gratulerer med en velfortjent andre plass i Nib utfordringen! Det bildet ditt var så utrolig stemningsfullt! Jeg stemte på deg vettu! Håper du koser deg i dagene før jul!

Klem fra Hanne

Monica sa...

Deilig emd en firdag i julestria!
Så koselige julete bilder du viser!

Ønsker deg fortsatt fine dager frem mot jul!
klem

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer som en av vinnerne i NiB-utfordingen! Bildet var aldeles vakkert og det er helt nydelig i headeren din! :o)

Og du har pyntet vakkert ellers også!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails