"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 6. desember 2010

Juleutfordring hos NIB

Julestemningen har kommet til Bettum Villa (endelig).
I form av en girlander i trappa og litt hjemmelaget pynt.


Dette bildet er da mitt bidrag til Norske Interiørblogger sin juleutfordring. Ta en titt på bidragene der.. de er super flotte! Ønsker meg selv og alle andre lykke til!


Nå er det en fryd og gå opp og ned trappen,
og grisen passer på oss.

Ellers er det hengt opp røde gardiner og lagt på røde duker på bordene. Rødt overalt!! :D Og i kveld ble pepperkakehuset ferdig.
Gleder meg til å vise dere "kunstverket" ;P.
Nå gleder jeg meg til å få opp juletreet og pakke opp litt flere gaver fra julekalenderen som meg, kjæresten og pippin deler.


Klem Madelén

31 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ååå, her var det julestemning etter mitt hjerte:) Kjempeflott bilde Madelen!
Gleder meg til å sjå meir frå det julepynta huset ditt:)
Klem.)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydeleg! Flink du er å gjere det koseleg rundt deg☺

Klem M♥

manuela sa...

ojsann, nå kom iallefall jeg i julestemning!
manuela

Trine sa...

Nyyydeli bilde :D
Lykke til!
Kom mæ ikke så langt til å sende inn bilde denna gangen..

Camilla`s Castle sa...

Flott bilde:) Skikkelig stemning!:)

Alfasinteriør sa...

Nydelig bidrag. Tror jeg må komme meg ut å få kjøpt en slik til trappen våres også:0).
Ha en riktig god natt.
Klem Alfa

Fossestua sa...

Så fint et bilde Madelen! Nydelig lys i bildet. Kjempekoselig med de hjertene som henger fra girlanderen!
Tvi tvi i NIB`s utfordring :)
Klem fra Lise

Hjertedamas blogg sa...

Vakkert:DDD Lykke til:DDD Klemz

fryd&forandring sa...

Herlig julestemningsbilde!!! Vente i spenning på å se pepperkakehuset!
Klem

Romantikk-takk. sa...

Så flott bidrag.:)
Lykke til.
Klem.

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Dette var bare aldeles nydelig! kjempeflott bidrag og nydelig pyntet. Jeg er så glad i slike girlander nedover trappa, og det var supersøtt med hjerter og lys :) Ønsker deg masse lykke til, og ha en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Familien Furu sa...

Her trengs det ikke mange ord - love it ♥

Klem klem

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Wow! For et helt nyyydelig bilde!!
:)

Klem

Heksedamen sa...

FOR ETT BILDE!!! Heeelt hærlig... fikk skikkelig julesteming :) Jeg elsker girlandere... ønsker meg en slik til trappa merker jeg... Når gangen er endelig klar...erhm... Lykke til på NIB (ikke at du trenger det tror jeg ;)

Huldra sa...

Så koselig! Ønsker deg masse lykke til. :)
Skal se om jeg rekker å bli med i dag jeg også. Er jo så spennende med disse utfordringene deres. NIB jentene er dyktige på å engasjere! :)

Førjulshilsen fra Huldra

Trine sa...

Så utrolig koselig!
Skal kjøpe meg girlander til trappen selv jeg, må bare få ut finger`n ;) Det er jo så koselig!!

Ønsker deg lykke til i konkurransen!

Stor klem

Marianne sa...

Så flott det var med girlanderlys og hjemmelagd julepynt oppover trappen hos deg! Lykke til med bidraget ditt.

Ha en fin førjulstid.
Marianne

HANNES DAGBOK sa...

Fantastsk fint!Du er jo så flink!!!

Tvi tvi!!

Stooor klem!

Lene sa...

Et av mine favorittbidrag. Herlig stemning :) Lykke til!

Lottemora sa...

Så nydelig den trappa ble.

Ha en fin adventstid

Lotte

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Så utrolig flott som det ble! Nyydelig altså!
Masser av lykke til i konkurransen.
Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Jeanette sa...

Utrolig flott "juletrapp"!Nydelig hjemmelaget julepynt.
Vil også skryte litt av bloggen din.Masse flotte bilder og mye inspirasjon.Lykke til på NIB konkurransen!

Førjulsklem fra bloggferskingen
Jeanette:-)

Lidyll sa...

Nydelig bilde:) Ser ut som om det blir veldig hyggelig hos dere til jul!:) Takk for kommentaren på teppe-innslaget i min blogg:) Enig med deg-De grønne og hvite er nydelige! Jeg håper nissen har lyst til å gi meg et i hvitt;) Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Katharina sa...

Så fint det var i trappa...skjønner godt du koser deg med å gå der nå:) Fin tid dette, og koselig når man starter med julepynting.
Kos deg videre.Klem fra Katharina

Tove `blogg verden sa...

flott bidrag!!! Veldig veldig fin julestemning : ))
Klem Tove

hjertero.com sa...

Å, jeg kjenner at jeg blir neste litt stressa av å se det, men gud så vakkert! Har selv kjøpt en girlander som skal opp i trappen, problemet er bare at jeg må MALE trappen først, haha. Kanskje ikveld er tiden å få det gjort??!

Utrolig koselig ble det hvertfall hos deg!

Klem Silje

Huset på landet sa...

Sitter å titter litt på bidrag i NIB sin juleutfordring.
For en flott pyntet trapp du har. Får skikkelig julestemning!
Lykke til!
Line

Landlige Hjem sa...

Åååå så lekkert, såå vakkert pyntet i trappen ,))
Dette ga meg julestemning på min lille julepause dag ,))


NYT
Y
T

Ønkser deg en flott fredag og 3 adventshelg!
Julekrumelureklem fra meg til deg,
Anki

Lene sa...

Gratulerer så mye med topp ti i utfordringen!!;) Jeg har vært inne å stemt på deg, for et nydelig bidrag!!:)

Skikkelig god og vakker julestemning:)
Kjempefin blogg du har!

Hilsen fra Lene

Frøken H sa...

Gratulerer med finaleplass i NIB-utfordring! :) Uten tvil mitt favorittbidrag, så min stemme gikk til deg! Helt nydelig bilde! :)

Ønsker deg en fin førjulstid og lykke til i avstemminga! ♥

klem Frøken H

re:signert sa...

Hei! Ny her inne hos deg. Men måtte bare innom etter at jeg så det deilige bildet på NIB. Lyset og motivet er aldeles nydelig. Da må man si fra. Lykke til i kåringen og ha en finfin jul...når det kommer! Varme hilsener fra Signe

Related Posts with Thumbnails