"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 13. desember 2010

My favorite Santa Claus

Jeg var ute og søkte inspirajon på det store vide webben her en kveld så kom jeg over dette bildet.
Neimen, sannelig!
Har jeg ikke sett denne nissemannen før et sted?


Ligner jo litt på nissemannen jeg har hatt siden jeg var liten.
(og det ligner litt på drømmejuletreet mitt)
ÅH, som jeg elsker denne figuren. Herlige små detaljer og tradisjonell rød.
Når den kommer opp og frem, da stiger julestemningen ENDA litt til.


Nå skal ikke jeg skryte på meg mye julestemning enda... nå er det bare jobb, jobb og atter jobb.
Og kroppen min begynner å ta knekken på meg.
"All I want for christmas is a day off!"

Og julegavene er IKKE ferdig. Det begynner å stresse meg. Får ikke lønning igjen før 22... så da vet dere om ei jente som kommer til å rave rundt på kjøpesenteret på jakt etter den perfekte gaven.
Men det er jo sikkert bare meg ;P NOT!


Nå er det natta her for denne jenta.. men først vil jeg takke for alle de stemmene jeg har fått på NIB sin juleutfordring. Jeg blir helt paff! Hadde ikke trodd at jeg skulle få såååå mange stemmer. Men det er jo takket være DERE.
DERE som er innom her titt og ofte og legger igjen gode ord.
Takk for støtten!

STOOOOR Klem fra Madelén


PS: Nå må dere ikke glemme give awayen min da.. fortsatt mange lodd igjen.

PSS: Så "Knight and Day" i kveld. Ganske morsom. Anbefales!

14 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Fikk gjort unna julegavene i kveld, så nå er det bare og rydde og vaske bitte lite granne, samt bake et par kaker. Men lommeboka er tom, akkurat som den brker å være på denne tida av året. Ha en flottt uke. Klemz

tove sa...

Godt det er flere som er sene. Før jul, da får man jobb. Hvor er da tiden til all førjulstiden? Kjedelig.
Bidraget til til Nib er kjempekoselig.
Klem Tove

Maias Lille Verden sa...

Du er ikke aleme om å ikke være ferdig med julegavene, jeg manglet pappa og brodern.. argh! Er jo helt umulig!

Jeg elsket ditt NiB bidrag! Så koselig og stemningsfullt!

klem klem

trine sa...

Min lønnsutbetaling ble like godt glemt denne gangen!!!

Men ble lovet et forskudd heldigvis.Uff sånt kan jeg ikke fordra men men...

Skal inn og titte nå.

At du lengter etter en dag av for å summe deg forstår jeg godt:D men snaaaart er det JUL og da skal vi bare kose oss alle mann!

Trine sa...

Fantastisk nisse! Mamma har også en som ligner- jeg synes de er så skjønne!!

Julen kommer uansett, så ikke stress, frøken ;)

Stemmer på deg hos NIB ;)

Ha en fin førjulstid!

Klem

Camilla`s Castle sa...

Hold ut, nå er det jo ikke lenge til jul:) Du får bare ha lista klar når lønningen kommer, så går det nok veldig fort!
Koselig nissebilde forrseten:):)

Landlige Hjem sa...

Hei du og GRATULERER masse med flott plassering!!!♥ Så utrolig gøy!!!! ,))
Nyt av feiringen ;))
God klem fra meg,
Anki

Anette Willemine sa...

Så koselig bilde du har med på NIB sin utfordring. :o)

Kos deg med adventstiden!

Klem,
Anette Willemine

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med 2 plassen i Nib utfordinga☺
Det er stas!!☺

Klem M♥

Li/Småtingene sa...

Her er det ei som kjenner seg igjen i det med JOBB jobb jobb... Lengter etter noen fridager i julen akkurat nå!! Men jeg skal ikke klage for mye; er faktisk ferdig med julegavene da ;-)

Gratulerer så masse med andreplassen på NIB sin kåring - tror ikke jeg har sagt det før? Absolutt et verdig bilde da, de er så skjønne de julehjertene dine... Så her krysses det fingre i anledning giveaway... ;-)

:-)

Hallingstad sa...

Gratulerer med 2. plassen i NIB utfordringen - flott bilde. Etter avtale med NIB, viser jeg de 3 vinnerbilder på www.danskeindretningsblogs.dk i dag. Mvh Heidi

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer så masse med andreplassen. Skikkelig fint bilde med MASSE julestemning :D
Ha ein fin kveld! Klem fra Grete

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer så masse med 2 plassen i Nib, Madelén!!!
Det var vel fortjent! kjempekoselig!
Ha en fortsatt fin førjulstid!
klem fra Hjørdis

fryd&forandring sa...

Så gøy og grattis med 2.plass!! God tur den 22. da -er bare å slappe av frem til det og finne ut hva og hvor du finner det du skal ha!! Lykke til! Klem

Related Posts with Thumbnails