"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 29. desember 2010

Siste del av julen

Vil bare vise dere mitt siste julebilde før vi snart legger julen bak oss igjen.
Gleder meg til en real fest på nyttårsaften, for så å pakke vekk alt som hører julen til.

(fargene på hjertene ble litt rare i dette bildet. De er røde, ikke orange ;P)

Nå flyr jeg avsted på jobben igjen.

Ønsker alle en flott romjul og godt nytt år!


Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Trine sa...

e så utruli nydeli bilde :)
å teit som æ e så må æ likevel spør:
kor får man kjøpt sånn trollhassel?
Har så løst på!

Kos dæ på jobb!

å ikke minst på nyttårsaften ♥

klæm

Fiolkransen sa...

Kos deg på jobb:)
Rart det med jula.. vi kaver og strever for å få alt ferdig til jul..og vips.. så er det hele over:)

Nå er det bare å glede seg til nyttårsaften!

Klem fra thea

Miss Mette sa...

Kjempeflott :) Ønsker deg en fin dag og ha et riktig Godt Nytt År ♥ gleder meg til å følge deg videre i det nye året som kommer... Stor klem fra Mette

lillelaila sa...

Heisan Madelèn!
Nydelig bilde!
Ja nå er det siste rest av julen..
Nesten litt trist hvor fort det går synes jeg!
Men snart er det et nytt år med mange nye muligheter! Utrolig!!
Kos deg!
klem Laila

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydeleg bilde Madelen!:)
No må du ikkje slite deg ut med all denne jobbinga!;)
Kos deg resten av romjula og fest ikkje med måte på nyttårsafta!:)
Klem:)

Maias Lille Verden sa...

Så stemningsfullt og vakkert bilde! DU kan dette med bilder altså. Jeg tar litt mer sånn hummer og kanari bilder jeg da ;-)

Nyt de siste dagene av 2010!
Vi blogges plutselig igjen.

Klem klem

Fossestua sa...

Råfint bilde Madelèn! Ble så inspirert av det flotte bildet ditt som kom med blandt desember-finalistene i Nib`s utfordring, at trappen opp til loftet straks ble pyntet med både grangirlander, lys og hjerter!
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, og håper det bringer dere mange gleder.
Klem fra Lise

Fru R. sa...

Hei
Fint bilde av trollhassel.
Det har jeg hvert eneste år. Dekorativt.:)).
Jeg har snart ryddet vekk julen, kun juletre igjen.

KAYSO sa...

Jeg ville bare si at jeg tilfeldig kom inn på bloggen din nå og at jeg trivdes utrolig godt her inne :) Du er kjempeflink og det var mye spennende å se på, så her vil jeg komme tilbake med jevne mellomrom :) Fortsett det gode arbeidet!

Klem

Villevinkel sa...

Kjempenydelig bilde!!!

Ønsker deg eit riktig godt nyttår!
Gleder meg til å følge deg videre!

Klem Elin

Hannes favoritter sa...

Riktig godt nyttår! Takk for alle hyggelige kommentarer, og ikke minst all herlig inspirasjon i året som har vært!

Klem fra Hanne

hobbyvimsa sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

klem Linda;)

Maias Lille Verden sa...

Så koselig det var å besøke bloggen din i dag, headeren var jo bare herlig og alle bildene er jo en fryd for øyet :-)

Ønsker deg en herlig start på 2011, skal bli koselig å følge deg videre...


Klem klem

Related Posts with Thumbnails