"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 12. januar 2011

En av julegavene.

Jeg var så heldig at jeg fikk en gave fra LandRomAntikk nå i jula..
men det var en eske (en veldig fin en, men jeg har så mange esker). Så den ble byttet til denne herlige tingen.


En stilig sparebøsse.


Må også takke for alle de fine kommentarene som jeg fikk på badet mitt. Det hadde jeg ikke forventet altså ;) Ønsker dere en kjempe fin dag!


Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

NataljaOblonskaja sa...

Vilken vacker sparbössa, den ´
passar bra in hos dig.
Camilla

hjertero.com sa...

Det var sparebøssen sin, det!
Så får vi håpe at det kommer noen penger på den også, da... ;)

Ha en fin onsdag!

Silje

Maias Lille Verden sa...

For en herlig sparebøsse, så dekorativ og vakker. Jeg må si du har vinnerlykke :)

Klem klem

Lillelaila sa...

Så stilig sparebøsse du har fått deg! Helt herlig!
Takker for gratulasjonen!
Hvet jo ikke helt hva du lurer på når det gjelder FQS, men hvis du med begreper mener de forskjellige stoff pakkene kan du skjekke ut " Guide to Specialty Cuts" nederst på siden. Der står det mål i inch, og 1 inch er 2,54 cm.
Hvis ikke det var det du lurte på får du bare hyle ut ;)
klem Laila

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Madelen, lenge sidan eg har fått kommentert hos deg! Har vore innom å kikka, sjølvsagt;)
Eg syns badet ditt var kjempefint, syns det hadde litt luksuslook over seg:) Og det flugeskapet!!! Eg og vil ha! Dei er så fine, men dyre..kjempefin sparebøsse og!
Ha ein fiiin dag!
Klem:)

trine sa...

He he hva du finner av originale ting med praktisk nytte!!

Supertøff var den ,det er sikkert.

Related Posts with Thumbnails