"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 23. januar 2011

Endelig tillskudd i bloggbutikken

Da har jeg endelig fått rota meg til å ta noen bilder av nøkkelringene som jeg har sydd for hånd denne uka.
Disse kommer i bloggbutikken min Under Trappa i løpet av kvelden.
Så ta deg en tur innom... :)









Jeg syr gjerne figurer av filt på bestilling.
 Så det er bare å si ifra hvis det er en spesiell figur som du ønsker deg som du kanskje ikke har funnet noe annet sted.


Skal prøve meg på å sy jordklode- og  klokkenøkkelring i kveld... vet ikke om det går, men det er jo morsomt å prøve.
Kuleis-nøkkelring er også noe jeg skal prøve og jeg kommer til å sy flere ugler etterhvert. De var ganske populære på hjemmebane så de er jeg tomme for for øyeblikket.


Ønsker alle som titter innom en rolig søndagskveld.
Og tusen takk for alle de hyggelige kommentarene i går. Det varmet!


Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Christine sa...

So flotte nøkkelringa du har laga. Skikkelig lekre. Du e berre so kreativ og flink :)

Kor store de, sånn ca..?

Klem.

Maias Lille Verden sa...

Flinkisen! Fantastisk fine er de også.

Ønsker deg en deilig søndagsettermidag :-)
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Effektiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv!☺

Kanskje gutte/jente figurar kan vere ein ide??
Ska tenke på om eg kanskje ska sende inn ei stoooor bestilling på nåke bryllupsgreier til deg hehe☺

Klem M♥

Bettum Villa sa...

Dere er jo så søte jenter!!
Christine: de varierer jo litt ettersom de blir sydd, men med nøkkelringen så er de ca. 5 cm i lengde.

Klem Madelén

Vintage Charm sa...

Wow, elsket pusekatt nøkkelringen!!
Stor klem

Jennys fire vegger sa...

Så kule nøkkelringer! :o) Og lekre bilder! Kreativ måte å ta bilder av nøkkelringer på. Tumbs up!

Ha en fin søndag videre, og en fin ny uke.
Klem Jenny

Anno1925 sa...

Åååå gurimalla så søte nøkkelringer!!!!

Klem fra Linda

Related Posts with Thumbnails