"When all else fails, go orange!"

"When all else fails, go orange!"

søndag 9. januar 2011

For første gang: Badet.

Ja, da er jeg her på bloggen igjen etter nok en liten pause... trøtt som en dupp.

Begynner vel egentlig å bli vane, det her at det er 2 dager eller noe mellom innleggene mine ;).Føler vel egentlig ikke at det gjør noe, mens andre dager så blir jeg grepet av dårlig samvittighet for at jeg ikke blogger mer. Dere vet nok sikkert hva jeg prater om :P. Men en kan jo ikke blogge hver dag hvis en ikke har noe å skrive om.

 
Men denne gangen har jeg en liten unnskyldning. Vi har nemlig gjennomført årets varetelling på jobben. Slitsomt, men også veldig givendes å få litt oversikt over alle varene. Så etter å ha gitt 17 timer de 2 siste dagene så sier jeg meg fornøyd.

 
Så!.. over til det jeg ville vise dere i dag, nemlig badet. For første gang her på Bettum Villa.
 

 Her om dagen så vasket jeg rommet så godt det lot seg gjøre, slik at dere lesere endelig skulle få en liten titt på mitt knøttlite, luksus bad.

Stilen der inne føler jeg er litt utradisjonell i forhold til hva jeg ser rundt omkring på andre blogger. Her er nemlig veggen gul-lige/gyldne og aksentfargene er gull og mørkbrun.



Liker det varme preget som det gir til det lille rommet (ca. 6 kvadratmeter). Føles nesten litt ut som om man er på et hotell (med et unormalt liten do/bad).




Nå har jeg jo nevn det 2 ganger allerede så dere skjønner sikkert at jeg ikke liker størrelsen på badet.
Kunne gjerne vært på 15 kvadratmeter++ slik at jeg hadde hatt plass til alle duppedingser og et badekar med løveføtter *drømmer*. Men det kommer aldri til å skje i dette huset, men jeg lar meg ikke påvirke. "Jeg kan lage et lite eldorado der inne fordiom jeg!", sa hun gjenstridig.


Bildene juger litte granne da, for veggen og taket trenger egentlig et nytt strøk for å få vekk litt kvister og slitasjemerker (men det er jo ikke slikt en gidder å ta bilder av.. er det vel?). Så hvis økonomien går greit i år så skal jeg unne badet en liten makeover.

Vel og merke uten å forandre stilen der.. liker den jo så godt, men vil ha et bad som ser "rent" ut, hvis dere skjønner? Vi må også få ut fingeren å få montert inn en ny luftevifte der.. slik at ikke hele badet råtner og få fikset lyset i taket. Elektrikere er dessverre ingen av oss derfor ta det litt tid... eller TTT som det heter ;P.
Før dere vet ord av det så er jeg tilbake igjen med forhåpentligvis enda mer morsomme nyheter.

Klem Madelén

25 koselige kommentarer:

Heksedamen sa...

Ett nydelig bad!!!! Vedlig fine farger, og hærlige detaljer...

Drømmer om drømmehuset ★ sa...

Kjempe fint & koselig bad!
Ha en fin søndag.
Klem Christina

Lykkelig som liten.. sa...

Hei hei :)
Synes du har et kjempe koselig og varmt bad jeg :) Får en deilig og avslappende følelse av å se på bildene iaf :)

Og noen bloggpauser har vi alle sammen innimellom, noen lengere enn andre :)

Håper du får en nydelig uke :)
Klem Tina

Gollass sa...

Heisann, synest også at badetr ditt var kjempelekkert. Har selv et bad på 15 kvadrat, blir mye å vaske det.....Kjekk blogg du har;-)
Klem Elin

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Skjønner veldig godt hva du mener ang blogging og innlegg :) syns ikke alltid det er lett å planlegge, ta bilder osv – noen ganger kan jeg legge inn innlegg flere ganger i uken, mens andre ganger kanskje en gang! – og noen ganger syns jeg det er vanskelig å følge med på alle nye innlegg, særlig når det blogges hver dag fra en og samme blogg :) men prøver så godt det lar seg gjøre å følge med - for det er jo så mye flott som mange deler....

Alltid like koselig å titte innom deg når jeg ser du har noe nytt :) er stor fan av bloggen din :) så mange flotte og gjennomførte innlegg… og badet ditt var bare aldeles NYDELIG ♥ et lite, men utrolig flott luksus bad – med mange flotte detaljer – her hadde jeg trivdes i alle fall :) Herlige farger, varmt og lunt ♥ takk for at du deler med oss, masse inspirasjon her… Ønsker deg en kjempefin ukestart, stor klem fra Mette

Camilla`s Castle sa...

Synes badet så kjempe fint ut!:) -og størrelsen så ikke så gal ut på bildene ihvertfall:)

Romantikk-takk. sa...

Lekkert bad du har,likte
godt fargen på veggene.
Jeg liker små rom så hos
meg falt det helt i smak.
God ny uke til deg.
Klem:)

Martilie sa...

RÅ-LEKKERT!

Nydelige farger og detaljer :)
Du er bare kjempeflink!

Klem fra Tove

nr14 sa...

Heisann:) Synes du har fått mye utav badet ditt. Gjennomført stil og fin stemning. God smak:)

mvh
Marit i nr14

Jijji sa...

Så lekkert bad! Gjør jo ingenting om badet ikke er større når det er så fint;)

Klem fra Jijji

Jennys fire vegger sa...

Wow! Lekkert bad! Likte stilen veldig godt, det ser varmt og koslig ut. Og så flotte detaljer! :o) Flott bilde av lysestakene og "spillet" på veggene.

Skjønner ønsket om større bad, men du har virkelig gjort det fint med de kvadratmeterene du hadde til rådighet. :o)

Ha en fin dag videre, og en god uke.
Klem Jenny

HANNES DAGBOK sa...

For et nydelig bad snuppa!
Jeg skjønner hva du mener med hotel-følelsen...varmt, lunt og innbydende!
Jeg elsker å titte innom deg og finne noe annet enn det jeg gjør hos mange av de andre bloggene jeg er innom (inklusive minegen;))
Det er godt å få litt annen innput og inspirasjon!

Nyt dagene nå som tellingen er ferdig da...gleder meg allerede til neste innlegg.

Som formann i BUDS (blogger uten dårlig samvittighet) sier jeg ta den tiden du trenger!

Stooor klem!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

nydelig bad!! Fargene er lekre og lune, slik vil jeg hat også:) Baderom blir fort litt sterile dersom det blir for mye hvitt, disse fargene likte jeg veldig godt altså! Masse inspirajon å hente her:)

Kjenner godt til den følelsen du sitter med inniellom, men det er bedre med kvalitet enn kvantitet på bloggen prøver jeg å tenke;))

Ha en flott ukestart:)

Black Feathers sa...

Heisann.
Så lekkert bad du har. Det er nok omtrent like stort som vårt men ditt er jo nydelig. Flott med det gyldne til det brune. Flotte kraner for ikke å snakke om det lekre speilet.

Takk for titten ;)
Ha en flott dag ;)

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Så fint bad! Ordentlig koselig, og du er ikke alene om å ha et bittelite bad, det har vi også nemlig! Slikt må man bare leve med noen ganger har jeg funnet ut ☺
Badet deres så virkelig flott ut hvertfall!

Ha en flott ny uke og kos deg med litt bloggfri innimellom ☺ Det gjør jeg også.
Klem Janne Merethe

Lottemora sa...

Så lekkert da! Vi har også samme stil på badet, og det er så deilig å føle at man er på spa/hotell på en helt vanlig onsdag.

Jeg har også tatt litt bloggefri uten at jeg har dårlig samvittighet av den grunn. Men kommer sterkere tilbake

Klem
Lotte

trine sa...

Må bare si at badet ditt/deres er kjempelekkert i virkeligheten også!!!

Hilsen mamman:):)

Ps:er fortsatt forelsket i huset deres for ikke å snakke om menneskene og hunden som bebor det!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEkoseleg bad du har!!☺
Ser mykje større ut enn 6 kvadrat!!
Fiiiiint!!

Klem M♥

Sìv`s verden sa...

Kjempelekkert bad:)

lillelaila sa...

Kjempeflott bad Madelèn!
Ser virkelig lekkert og innbydende ut med masse vakre detaljer!
Ha en fin kveld da!
klem Laila

hjertero.com sa...

Mulig det er lite, men til gjengjeld veldig koselig da!! Det er ikke å forrakte å ha et stort og deilig bad, men skal man velge er det egentlig ikke her man trenger alle m2 -spør du meg! :) Jeg syntes hevrtfall du har fått mye ut av de m2 du har! :)

Klem Silje

Heims lille verdenshjørne sa...

Kjempekoselig bad:D

Ønsker deg en herlig kveld!

igi sa...

Et nydelig bad! Likte både fargene og stilen jeg.
Klem fra Igi

fialka012 sa...

Krásné....

Trine sa...

Kjempenydelig bad :)
Elske den varme stilen!
Her e vi sånn smått igang me planlegging av oppussing på vårres bad..
Leite enda etter inspirasjon, så e så gøy å se andre sine bad :)
Alltid kjekt å hente tips :D

Ha ei god natt :)

Klæm

Related Posts with Thumbnails