"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 4. januar 2011

Fru Fortuna smiler...

på meg igjen. De som følger meg må vel snart tenke "Igjen!?!.. søren så flaks hu dama der har da."
Og jeg må jo innrømme at det er det jeg tenker også. Men det er jo utrolig morsomt å vinne da.

Det jeg prater om var at i går hadde Vakre Hjem og Interiør-bloggen trekning på 3 gavekort a 500,-  på Sofies Villa. Og jeg var en av de heldige!! :D:D:D

Så i går natt satt jeg i times vis på nettbutikken til Sofies Villa å kikket. Det er jo så masse fint der. Og jeg bor jo ikke så langt unna.. så da kan jeg jo bare sette meg i bilen når gavekortet kommer i posten.
Vil gjerne vise dere de tingene som fristet mest.
Og si gjerne hva dere liker også.
(alle tingene har en prisklasse fra rundt 100kr - 750kr)







Olala.. så masse stilig. Jeg tror nesten jeg vet hva jeg vil ha, men tar gjerne imot tips.

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

trine sa...

Ja du er en spesiell person jenta mi og tenker alltid dine egne tanker.Fortsett med det!

Gratulerer med all oppstussen du går inn i det nye året med forresten:D

DEN NYE HEADEREN LIKTE JEG!

Tror jeg ville hatt den veggkurven nederst til høyre i bildet:) og det blir spennende å se hva du velger deg for gavekortet.
Bloggen din må jeg bare inn og se på selv om du er min datter.Skal bare si at hadde den ikke inspirert meg og gitt meg noe så hadde jeg ikke gjort det.DET ER ET KVALITETSSTEMPEL SOM DU MÅ TA TIL DEG.

hjertero.com sa...

Lucky you!! :)
Jeg er nesten aldri med på giveaways, men skjønner at her er det jo virkelig muligheter! Hadde jo selv flaks hos deg en gang, så de er håp! -Med mindre jeg har brukt opp all vinnerlykken nå da...

Lykke til, jeg syntes alle tingene du hadde plukket ut var lekre!

Jennys fire vegger sa...

Heldiggris altså! ;o) Jeg syns alt var lekkert men lampen og krakken falt mest i smak hos meg. Gleder meg til å se hva du velger!

Ha en finfin dag videre.
Klem Jenny

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Godt nytt år!
Så koselig den nye headeren din er!
begynner å bli lei av min - kanskje på tide å bytte?
Gratulerer med gevinst! Alt var like fristende - vet ikke helt hva jeg hadde foretrukket. Kanskje benken.
Ha en fin uke!
Klem fra Hjørdis

tove sa...

Så mye stilig. Siden jeg har krakker ville jeg gått for lampen.
Men alt var stilig da...lykke til med valget heldig grisen
Klem Tove

by Fogt sa...

Stort tillykke.Kan slet ikke sige hvad du skal vælge.Det hele er flot:-) Kram og forsat god dag
Else Fogt

Christine sa...

Godt nyttår te deg :)

Heldige du so vant. Eg ville kjøpt Flueskapet. Syns de e so fine. Står høgt på ønskelista mi :)

Lykke te med valget.

Klemmer.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Gratulerer så masse!

De har så mye lekkert, nesten håpløst å velge... Jeg elsker krakken. Og lampene. Egentlig alt..:P

Lykke til, regner med at vi får se hva du ender opp med etterhvert;)

Ingvill sa...

Hei! Heldig du. Jeg likte den lampa og aviskurven. Den lampa kunne jeg veldig gjerne ha hatt. Kanskje jeg må inn å kikke litt på den nettbutikken. Lykke til, det er ikke altid så lett å velge.

KAYSO sa...

Heldig ja :)

Jeg likte veldig godt krakken, men også den utrolig stilige taklampen! Industrilooken er på god vei inn i interiøret også .) Kjempekul! :)

Heims lille verdenshjørne sa...

Alt var jo så nydelig, heldig du er:D Lykke til med valget, tror ikke jeg er noe hjelp;)

Maias Lille Verden sa...

Åh! Så heldig du er! What comes around goes around :-) Hihi!

Nydelige ting du viser! Jeg må nok innom der jeg også... det er jo lov å vindusshoppe.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du altså!!;) Trur du må donere litt vinnerflaks til meg?:)
Så masse fint du kan velge mellom. Eg trur eg hadde valgt flueskapet og benken, men alt var dritlekkert!:)
Likte veldig godt den nye headeren din!
Godtnyttårklem:)

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Takk for boktips!! Narnia ja, ser ikke bort ifra det :))

Klem

Related Posts with Thumbnails