"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 30. januar 2011

Gamle bilder i gamle rammer.

For en liten tid tilbake så vant jeg (igjen vil vel noen si) en liten give away inne hos Anno 1925 sin stilige blogg.
Ta dere en titt HER!!

Vant disse 2 herlige trykkene som jeg valgte å putte inni noen av mine gamle rammer (og en herlig fyrstikkeske i samme stil)....
De rammene hadde hengt tomme på veggen alt for lenge så det var deilig å endelig få noe inni dem.





Nå står de å dekorerer viduskarmen min i stua så lenge, men det kan godt hende de får et annet hjem etterhvert... who knows!
Håper på å finne flere slike rammer når årets loppemarked sesong starter opp igjen. Jeg teller allerede månedene til start ;D.


Håper alle dere jenter som er innom (og noen gutter) nyter det som er igjen av helgen. Så starter vi allerede på en ny uke i morra.
Gud, så fort det går.


Klem Madelén

PS: Vil også ønske velkommen til nye følgere.
Koselig at dere vil være med her inne.

8 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å det var fine bilder!!☺
Heldig du☺

Klem M♥

Romantikk-takk. sa...

Skjønne bilder og rammer.
Fikk pakken i går,den lille hylla m/krydderboksene var sååå fiiin. Billig også,takk skal du ha. :))
Fortsatt fin kveld.
Klem fra meg.

trine sa...

ÅÅÅÅÅÅH det der ble bare lækkert!

Passet perfekt inn i disse rammene:).

Ja tiden går som oftest alt for fort når en er i full sving.

Et godt tegn på at alt er som det skal det.

Ha en deilig søndagskveld alle tre:D

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer med nok en gevinst :-) Hellet er med deg må jeg si!

Nydelige bilder, passet helt perfekt i rammene.

Nyt resten av helgen du også :-)

igi sa...

Flotte rammer og bilder! Er på jakt etter slike rammer selv og gleder meg til loppemarked sesongen.
Klem fra Igi

Daisys home sa...

Så skjønne de var.Du er jo så heldig til å vinne.
Ja ukene og ikke minst helgene raser fort avgårde.Ha en fin ukestart, klem Sissel

Anno1925 sa...

Så bra du likte bildene :)
Synes de rammene passet kjempefint til bildene! Tusen takk for at du viser frem!

Og apropos loppesessongen. Gleder meg jeg også, men er litt skuffet over loppeutviklingen. Loppemarked er ikke det samme som de var - nå er det mye mer utplukket allerede før loppemarkedet åpner, og prisene har gått opp. Har faktisk endt med at jeg foretrekker et knippe billige brukbutikker fremfor de tradisjonelle loppemarkedene. Men gøy er det uansett - må alltid rundt å titte :)

Ha en fin kveld!
Klem fra Linda

Villevinkel sa...

Så fine rammer med bilder inni!! Du er kreativ:-)

Håper du har hatt en fin helg!
Klem

Related Posts with Thumbnails