"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 20. januar 2011

Hjemmelagde nøkkelringpynt del 2

Enda et hobbyinnlegg... ja jeg vet det sikkert ikke er så spennende :)..
Men jeg må jo vise frem det jeg lager vettu!

Fant ut at det var jo mange andre ting en cupcakes man kunne sy.
Så samme dagen som jeg postet det andre innlegget så satt jeg å sydde en ugle, en katt og 3 hjerter.
Det var en prøvelse og de ble kanskje ikke perfekte, men trenger det alltid å være perfekt?

Uglepappegøyen (som min kjære kaller det) henger allerede på kamerasekken hans.
Den hadde noen skavanker så da fikk han den. Han sa at den var enda bedre med skavankene for da viste man at den var hjemmelagd... søtingen ;).


(ble litt uklart bilde .. og jeg har ikke ork til å prøve om og om igjen å få et fint bilde.. det får være bra nok)


I dag jobber jeg kveldsvakt så nå sitter jeg og gnir søvnen ut av øynene og lurer på hva jeg skal spise til frokost.
Bikkja ligger ved min side og ser bedende på meg (det ligger en banan på bordet som han vil ha, som han ikke skal få).
Homsepatruljen går på tv...(de er jo noen rare karer).
Hmmm.... kanskje jeg skal ta en plett med havregryn.
Jau, da har jeg en plan.


Klem Madelén


PS: I morra er jeg bedt på hobbykveld til ei venninnde. Gleder meg til å få sydd enda flere nøkkelringdyr.

15 koselige kommentarer:

tove sa...

Kjempeflink er du. Flotte ting du har laget.
Jeg er og i hobbyklubb, vi har holdt sammen i ca 14 år. Veldig koselig.
Nyt dagen
Klem Tove

No.15 - Lise sa...

De var kjempesøte. Flinka!

:)

Camilla sa...

Herlige!
Flink du er! Jeg er ikke helt venn med symaskinen jeg... ;)

Klem.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åå so søøøøte☺ Du er bere flink å kreativ til tusen!☺

Klem M♥

Martemora sa...

Kjempesøte nøkkelringfigurer du lager - herlige :)Ha en finfin dag og kos deg i morgen :)

sylvia sa...

så søte de er,
moro å lage sånne,
kos deg på hobby kveld i morgen
klem fra
sylvia

Jannes lille sted sa...

Så utrolig flink du er altså! kjempefine, både ugla, katten og cupcakesene under her! Herlige hjerter også!!
Flinka altså ☺

Ha en fin dag
Klemmer Janne Merethe

♥ Monica ♥ sa...

Så skjønne. Både disse og cupkakesene nedenfor. Nå fikk jeg lyst til å prøve å lage det selv også. De er sydd for hånd, sant?
Du er dyktig. Ha en fin ettermiddag.
Klem.

Maias Lille Verden sa...

Så utrolig flink og produktiv du er. Herlige alle sammen! Likte spesielt hjertene, selger du en til meg?

Klem

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så søte.
Ha en fin dag.
Klem.

Karma sa...

Blir absolutt ikke lei av hobbyinnlegg. Morro å se hva du får til, du er jo så flink! Du kan gjerne gi meg enda mer inspirasjon i tiden fremover:)

Klem Kaja:)

hobbyvimsa sa...

kjempe søte!!Jeg kan ikke se noen skavanker her,helt perfekte hjemmelagde nøkkelringdyr:)

ha en fin torsdag!!

Klem Linda:)

bikim sa...

so pretty!
happy eve,
Rosa

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Helledussen så søte!!:) Likte dei kjempegodt! Du er så flink Madelen:)
Ha ein finfin kveld!
Klem:)

Fru R. sa...

Heia
De er kjempesøte !!!!
Var inne og kikte på innlegget om badet ditt, riktig lekkert bad!!
Ha en fortsatt fin kveld
Klem

Related Posts with Thumbnails