"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 17. januar 2011

Hjemmelaget nøkkelringpynt.

Nok en kreativ bølge har kommet over meg...
Satt i går og så på min kjære mens han spilte Theme Park (et skikkelig gammelt spill som du skal bygge din egen park). Etter noen timer følte jeg at jeg kanskje måtte finne på noe litt mer produktivt så da surfet jeg det store vide webben på jakt etter inspirasjon.

Og IGJEN fant jeg det på www.notonthehighstreet.com .
Her var det en eller annen bedrift som solgte disse herlige nøkkelringene (se bilde under).
Og de så jo ikke så vansklige ut å lage selv... så i dag hoppet jeg i det.

 (Bilde og inspirasjon fra www.notonthehighstreet.com)

Den første jeg sydde ble ikke noe særlig (den fikk ikke være med på bilde engang),
men forsøk nr.2 og 3 og 4 ble riktig så fine syntes jeg.
Se resultatet i bilde under.


Var de ikke søte?

Når jeg får litt dreisen på disse så kommer jeg etterhvert til å legge ut et par i bloggbutikken min.
Kom gjerne med forslag til andre ting jeg kan lage.


Det skal selvfølgelig også sies at jeg måtte til min lokale hobbybutikk/bokhandel for å skaffe noen av tingene.
*Filt i forskjellige farger
*Bånd
*Splittbinders i kule farger
Og de tok opp bestilling på nøkkelringer og fester. Så de får eg en av de nærmeste dagene. MORRO!!
Veldig god service her på landet :).


Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ååååå dei var søøøøøte☺
Ka er det du ikkje kan!!??!!☺
Flinka!

Klem M♥

Lillelaila sa...

Kjempesøte cupcakes nøkkelringer!
Synes du får de tungestinga til så fint!!
Tror jeg vet hvor du har vært på shopping.. Kjempebra der!
klem Laila

No.15 - Lise sa...

Sååå fine, så FLINK du er! Superskjønne nøkkelringer :)

klem

hobbyvimsa sa...

Så søte!!Du er flink!!

Ha en fin ny uke!!!

Klem LInda:)

by Fogt sa...

Nej hvor er de fine,Jeg må da abselut have en sådan straks de kommer til salg.Denne model har jeg ikke set i Danmark :-)))Kram Else

Talentina sa...

så søte de var!!

Maias Lille Verden sa...

Åh så søte de var! Flinke du!

Klem klem

reSIRIkulert sa...

Kjempesøte nøkkelringar!

Olea sa...

så fine de ble, nå gav du meg en ide ;) flink du er! klem :)

igi sa...

Søte!!
Klem fra Igi

trine sa...

Så fort du har lagt noen ut for salg så skal i alle fall jeg kjøpe,det er nikkers og twist:):)

Sier det igjen ,du har ikke de genene fra meg he he ...

Miss Mette sa...

Ååååå, de var supersøte ღ ღ ღ Du er bare kjempeflink :) gøy å se... Ha en flott kveld, klem fra Mette

Nina's Hjørne sa...

Åh... de var kjempe søte. Flink du :o). Det må jeg selv også prøve en gang. Ha en fin dag.
Mvh Nina

kråkeslottet sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:) veldig morsomt å få høre hva andre mener innimellom fordi man kjører seg litt fast! Takene mine har mannen lovet å male utpå våren og da blir de lyse..*gleder meg såå* og så er det gulvene sin tur:)Jeg heller nok mest over mot lyse gulv også men vi får se.. nøkkelringene dine var såå søte!! gøy å prøve litt nytt:) jeg har lyst til å sy tilda-engler jeg:) Ha en fin dag!!

Susanne sa...

Oj så flink du er da!!! De var kjempesøte!!! Goklemmer fra meg

Barbro sa...

De ble jo aldeles nydelige! Ville aldri trodd dette var bare forsøk 2,3 og 4!!!! Imponert :)
Klem fra Barbro

City Romance sa...

Åhh de var søte!!

Related Posts with Thumbnails