"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 21. januar 2011

Hyggelig historie.

Jeg har en liten artig historie å fortelle som endte med litt anerkjennelse for Bettum Villa. Og det må jeg jo fortelle litt om her synes jeg.

Det har seg slik at for en tid tilbake så skrev Daisys Home et innlegg over hvor fornøyd hun var med det nye bladet Bolig Drøm. Og hun etterspurte hva andre mennesker syntes om bladet. Og ærlig som jeg prøver å være så svarte jeg at jeg kun hadde lest den første utgaven som kom rundt juletider og at det bladet ikke akkurat inspirerte meg nok... eller som man sier appelerte ikke helt. Og greit var jo det, tenkte jeg.

Neste dag ble jeg møtt av en mail fra Bolig Drøm som lurte på om de ikke kunne sende meg det nyeste bladet gratis i bytte mot mine meninger.. positive som negative. Jo jøss, tenkte jeg. Gratis blad takker jeg ikke nei til. De er jo så fryktelig dyre fra før av. Så dagene gikk og plutselig dumpet den andre utgaven av Bolig Drøm ned i postkassen.


Jeg var ekstatisk og var målbevist til å lese dette bladet med lupe og gi minne ærlige meninger... Og de meningene fikk de på en mail tilbake...

Og så til historiens poeng og gledelig nyhet. Jeg fikk en takkemail tilbake fra redaktøren hvor hun var så positiv til meg og mitt (bloggen) at jeg nesten fikk roser i kinnene. Og hun fortalte at jeg fikk en plass på favorittlisten på bloggen deres Bolig drøm.

ER IKKE DET KULT!?!? Lille meg liksom. Føler meg beæret. Nesten sommerfugler i magen ;P. Så går du inn på denne inspirerende bloggen så ser du mitt navn rett under Anettes Hus (TJOHEI).

Klem Madelén

PS: Og foresten så var "andmeldelsen" jeg gjorde av bladet mye bedre en første utgave. Dette bladet hadde mange høydepunkter!
Og ga i allefall meg masse inspirasjon. Bare se på coveret... nydelig! 

16 koselige kommentarer:

Elin sa...

Så artig da:) Gratulerer kjempe masse;)

Ha en fin kveld:)

Klem Ea

Martilie sa...

HERLIG!! Ærlighet varer lengst - og vips så var plassen i rampelyset din :)

FLOTT!

God helg :)

Klem fra Tove

Hannes favoritter sa...

Så gøy det var da!
God helg!

Klem fra Hanne

trine sa...

Da du fortalte om dette ble jeg kjempeglad på dine vegne:):)

Nå skal jeg inn under trsappa for å se om du har lagt ut noen artige ting til salgs!

Ha en flotters helg alle tre:D

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Wiiiii!! Herleg♥
...no måkje du bli frista til å melde andre blad nord og ned berre for litt fame... ;) hihi☺

Goooood helg♥

Klem M♥

No.15 - Lise sa...

Så GØY! Gratulerer :))

LYKKELIG SOM LITEN sa...

Herreli så morro da:)
Gratulerer så mye♥
Og så kjekkt å få bladet hjem for så å kunne si din mening om det :)
Sikkert kjempe morro :)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina♥

Fossestua sa...

Så moro!!! Gratulere så mye Madelen!!! Og ikke så rart at du havnet på favorittlisten deres...bloggen din er nydelig :)
Klem fra Lise

Fossestua sa...

Så moro!!! Gratulere så mye Madelen!!! Og ikke så rart at du havnet på favorittlisten deres...bloggen din er nydelig :)
Klem fra Lise

Sìv`s verden sa...

Så kjekt,gratulerer:))

Ønsker deg en fin helg:)

KAYSO sa...

Dette bladet var det første jeg kjøpte fra dem og for min del så falt det veldig i smak. Fantastiske bilder og inspirerende historier. Jeg håper på å kunne kjøpe det, eller abonnere på det etterhvert, men jeg synes også slike blader er litt dyre.

HANNES DAGBOK sa...

Hei snuppa:)

Så moro! jeg visste faktis ikke at de hadde blogg så jeg måtte inn å titte...fin:)
Enig med deg at "prøvenummeret" ikke var fantastisk men hvis du mener dette er bedre skal jeg jammen ta en titt:)

Håper du nyter helgen!

Klem,Hanne

Daisys home sa...

Så morro dette var da, og se at Mitt innlegg gjorde et sånn Positivt utslag for deg.
Ikke det at jeg har hørt noe selv ihvertfall...hi..hi selv om jeg reklamerte positivt. Og det var jo der og da min oppriktige mening om Bladet, så håper fortsettelsen blir like bra.Bolig Pluss har jo vært min absolutte favoritt de senere år, men dette likte jeg faktisk bedre. Og dette med at de lar bloggerne få slippe til i Magasinet synest jeg er kjempespennende og positivt.
Kanskje får vi se ifra Bettum Villa om ikke så alt for lenge...?
Det må vel være en Interiørbloggers Drøm å få hjemmet sitt i et sånt Magasin?
Kos deg videre i helgen og med nye bladet ditt, Klemz Sissel

Susanne sa...

Hehe utrolig artig historie da!!!! Gratulerer så mye. Ærlighet varer lengst;) Takk for tipset om interiørmessen, trodde ikke det var et lukket arrangement :( Men flott at du tipset meg heheheheh ;)
Goklemmer

Veronica sa...

Gratulerer så mye! :)

Maggie sa...

Gratulerer, så gøy!
Selv har jeg nettopp fått et gaveabonnement på bladet, og synes nr.2 var veldig bra. Har ikke lest det første.

Related Posts with Thumbnails