"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 27. januar 2011

Jeg har fått en award igjen :D

Var så heldig at jeg fikk en Beautiful Blogger award fra
Jijjis Lune Hjørne i går. TUUUSEN TAKK!! :D
Du er en knupp!

Med awarden følger noen spørsmål, og jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Dere vet vel det meste om meg allerede vel? ;P

1. Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
"Flower buttons, five white and one light blue"
(Sew Scandinavian, Nadja Knab-Leers)
Kjempe søt hobby bok.

2. Hva var det siste du så på tv?
The Mentalist

3. Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Tv, hunden som snorker og oppvaskmaskinen.

4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Jobber som regel støtt og stadig, men sist fridag så var jeg å vindusshoppet og på posten.
Ikke så veldig spennende akkurat.

5.Hva har du på deg nå?
Kosebukse, turkis collagegenser og to forskjellige sokker ;P.

6.Hva var den siste filmen du så?
Har sett utrolig mange serier i det siste (The walking dead, V, The Simpsons etc..), men hvilken film jeg så sist kan jeg ikke huske akkurat nå.

7.Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Jeg kunne vurdert det, men det hadde i såfall vært for å fremme en eller annen karriere. Til meg eller min kjære. Ellers holder jeg meg her i Norge. Er veldig hjemmekjær.
 
 
Slik!
Da var enda en spørreundersøkelse unnagjort ;).
 
Klem Madelén

2 koselige kommentarer:

tove sa...

Gratulerer med award. Alltid kjekt
når noen setter pris på det man gjør.
Nyt dagen
Klem Tove

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer med award! Vel fortjent :-)

Så koselig å lese om deg :-)

Klem klem

Related Posts with Thumbnails