"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 15. januar 2011

Litt om hu dama på Bettum Villa..

Hei alle sammen.

Her om dagen ble jeg inspirert av en utfordring inne hos Maias Lille verden... og da fant jeg ut at jeg skulle lage min egen versjon.
Så i dag vil jeg gjerne få fortelle litt mer om meg selv..

Rett og slett fordi jeg ikke har noe bedre å komme med for tiden ;P.







Ja, da lærte dere enda litt mer om meg...
Noen av disse tingene viste dere kanskje fra før ;P
Det er bare å ta med utfordringen videre hvis også dere er inne i en liten bloggtørke.


Nå bærer det straks av sted til et vennepar.
De sa: "Ja, det er bare å ta en tur innom..."
Jeg svarte: "Har dere kakao?"
Snakker om frekk..hehe.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Så hyggelig å lese mer om deg! :o) Og et artig tips når man "står litt fast" ang. blogginnlegg. :o)

Hihi... Man har da næringsvett! Regner med at du fikk kakao! :-D

Ha en fin lørdagskveld videre.
Klem Jenny

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åæ-eg som skulle sende denne utfordringa til deg når eg fekk laga innlegg om den...☺
Jaja, kjekt å lese☺

Klem M♥

No.15 - Lise sa...

Gøy å lese, og så fint laget :)

Kos deg med venner og kakao. God lørdagskveld.

igi sa...

Gøy å bli bedre kjemt med deg!
Ser at vi har lik smak når det gjelder bøker og filmer :-)
Klem fra Igi

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så gøy å lese! Artig og bli bedre kjent!
Ha en flott søndag
Klem Janne Merethe

Maias Lille Verden sa...

Hellu i stuen!
Så koselig å lese om deg, moro at du lagde din egen vri :-) Hihi!

Herlig layout du hadde laget også. Flinka!

Ønsker deg en fin søndag.
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Moro å lese meir om "hu dama på Bettum Villa" ;) Ser vi deler same interesse for fantasy- sjangeren:)
Håper det var godt med kakao:)
Klem:)

Related Posts with Thumbnails