"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 13. januar 2011

Litt orden i "sysakene"..


Jeg kan ikke huske om jeg har vist dere denne herlige krukka som jeg kjøpte på loppemarked i fjor?
Den ble min for 20,- og har siden den gang vært hjem til alle kjøkkenredskapene mine.
Kjekt å ha alt samlet på et sted.

Men denne krukken skjuler også en liten hemmelighet.
 Nemlig det at den var så stor, så ingen av redskapene mine passet.
Alle var for små. Så for å fikse dette trengte jeg en riseske og en liten papptallerken. Esken gikk i bunn og tallerkenen over. Sim-sala-bim problem løst.. ;)


Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Heims lille verdenshjørne sa...

Hehhe. Du er god:D

Nydelig krukke:)

Prinsesse Elin sa...

ha ha ha *ler* ja ja se på det som rein skjær reklame av en fin blogg:)

No.15 - Lise sa...

Smart ;) Veldig fin krukke.

Fossestua sa...

Rålekker krukke! Som et kinderegg jo, hihi :) 3 ting på en gang! Fin `og praktisk og med en hemmelighet i bunnen!
Klem fra Lise

Anno1925 sa...

Smart løsning, og flott krukke. Er selv på jakt etter redskapskrukke. Har egentlig én liggende i en pappkasse et sted i kjelleren, men tror det er lettere å finne en ny enn å lete etter "nåla i høystakken" ;)

Du vant forresten på min giveaway rett før jul. Jeg blogget ikke i jula, og etter nyttår gikk jeg ned for telling med feber og influensa, så jeg har ikke fått gitt deg beskjed før nå. Dersom du sender meg din adresse, så skal jeg sende deg premien i løpet av uken :)

Klem fra Linda

igi sa...

Så lurt! Det ser veldig fint ut.
Klem fra Igi

Related Posts with Thumbnails