"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 1. januar 2011

Mini-kavalkade fra 2010

(Dagns innlegg blir skrevet i nedgående rus ;P For en feiring det var i går.. Tjohei)

Hei alle sammen, velkommen til 2011!
Endelig er "den" her.

2010 var et virkelig flott år for meg. Min kjære og jeg har vært på mange "eventyr" og siden jeg begynte å blogge i februar så har jeg fått delt mange av de hendelsene her. Og jeg ønsker å takke alle som er innom for alle de herlige kommentarene dere har lagt igjen. Det er dere som gjør det så utrolig morsomt å blogge.. det må dere vite! 
Tusen takk.

Men nå kan vi se fremover igjen.. det er jo 2011 (alltid så rart å skrive et nytt årstall)
Er så mange ting jeg gleder meg til i år.
Nye oppussingsplaner, nye møbler, nye loppemarkeder, nye eventyr og masse masse mer.
Skal bli så morro! Håper dere vil være her slik at jeg har noen å dele inspirasjonen med :).


MEN først vil jeg ha en liten oppsummering fra 2010 her på bloggen, men siden pc'en min har takket for seg IGJEN så blir det ikke så mange bilder som får bli med denne gangen.
Så hold deg fast, for her kommer de utvalgte ;) .









Ja, det var jo ikke sååå mange bilder dette her, men det får være bra nok... ikke sant?


Og så har jeg sitti å pludra litt med en ny header i dag. Tror ikke jeg kommer til å ha den så lenge... er ikke helt fornøyd, men den skal få stå til min kjære står opp.
 For da håper jeg han tar en runde på pc'en sin og ser om han finner min gamle header *krysser fingrene*.
Hvis den er borte.. så får jeg lastet ned noen nye fonter så blir det sikkert noe greie på det (fortsettelse følger).

Ønsker ALLE sammen et godt nytt år!


Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Fiolkransen sa...

Synes den headeren var søt jeg:)
Takk for alle koselige kommentarer du har lagt igjen i bloggen min i året som har gått. Hadde etpar bloggpauser som ble lengre enn jeg hadde håpet på, men sånn er det i livet.. av og til skjer det ting i livet som gjør at man må prioritere. Håper nå at jeg er tilbake for fullt:) det er jo så morro å blogge! Enig med deg at det er kommentarer og respons som gjør bloggingen ekstra morsomt.

Synes iallefall det alltid er hyggelig å titte innom bloggen din for å se hva kreativt du holder på med.
Godt nytt år
Klem fra Thea

Villevinkel sa...

Så mye flotte bilder!!!!

Gleder meg til å følge deg videre, inni det nye året :-)

Klem elin

Jennys fire vegger sa...

Jeg likte headeren din kjempegodt! Skikkelig suug i den! :-D

Fine ord du skriver her, og jeg har kost meg masse her hos deg siden jeg "hang meg på". :o)

Flotte bilder du viser også, det med juletreet på er fantastisk bra! Så koslig interiør!

Tusen takk for fine ord hos meg i 2010!

Nyt årets første dag!
Klem Jenny

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Godt nytt år til deg også ♥ en fryd å titte innom bloggen din, masse vakre bilder du deler med oss :) Årskavalkaden din er en drøm å se – koste meg masse… Gleder meg til å følge deg videre… Ha en fortsatt fin helg, stor klem fra Mette

Crinoline sa...

Et nydelig utvalg bilder,Madelèn.Jeg gleder meg til å følge deg i dette året.Godt nytt år til deg.Klem

Romantikk-takk. sa...

Nydelige bilder. Godt nyttår til deg og dine også. Takk for kommentar. Det er spisestue,kjøkkenet er dobbelt så stort.
Klem:)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei, og godt nyttår!!
Syns den nye headeren din var fin jeg!
Masse flotte bilder i innlegget ditt, gleder meg til å følge deg videre i 2011;)

Camilla`s Castle sa...

Mange fine bilder!:) Og stilig header! Godt nyttår til deg og dine!:)

Related Posts with Thumbnails