"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 25. januar 2011

Noen nye "knapper".. vær så god.

Sitter nå her da.. i soffan og tenker på hva jeg skal finne på.
Så tok jeg meg en titt på bloggen min å tenkte det var på tide å rydde opp litt og kanskje lage noen nye knapper.

Så her er de!
Bare å låne med seg.
(trykk på bildet og kopier bildet)








Kan sikkert lage flere slike "knapper" hvis det er noen dere savner. Bare gi et lite pip eller send meg en mail.


En av de nærmeste dagene kommer del 3 av bloggbutikk ting.. så er det pause med butikken her på Bettum Villa en liten stund ;).


Venter fortsatt spent på å få en 3-seter soffa i hus om noen uker.. Gleder meg til å vise det nye hjørnet frem.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Jatte sa...

Hei,
Koselig du ville være med på give awayen min :)

Klem Jatte

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Supert☺
Meg låne!

Klem M♥

Maias Lille Verden sa...

Så flink du er! Jeg ble inspirert til å lage mine egne :-) hehehe!

Skal ta en titt på nøkkelringene dine i løpet av uken, for en sånn skal jeg ha :-)

klem klem

Jennys fire vegger sa...

Fine "knapper"! Greit å få ryddet opp litt innimellom, ja. Blir mye stæsj. :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fine! Du er så flink:)
Og eg fekk den søtaste nøkkelringen i posten idag! Heilt nydeleg:))
Håper pengane er komne på kontoen din?
Klem:)

Jijji sa...

Flinke du!:)

Ligger en award til deg på bloggen min;)

Klem fra Jijji

Related Posts with Thumbnails