"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 3. januar 2011

Nytt år, ny header.


Ja, den forrige headeren fikk ikke et langt liv. Den var liksom ikke helt meg... Men her fikk jeg slengt en sammen som jeg føler passer denne bloggen litt bedre.
Når jeg ser disse bildene så merker jeg at jeg gleder meg til loppemarkeder igjen...
Er vel ikke så ille mange månedene til det starter opp igjen vel?
Håper i allefall ikke at det drøyer for lenge :).

Det nye året bringer også med seg oppussings tanker. Hva skal jeg velge å prioritere i år?
Nye vinduer er jo et must, men fryketlig kjedelig. Og gangen trenger et nytt støk maling, men heller ikke det rommet er så veldig morro.. er jo så lite.
Så kanskje jeg skal prioritere hagen i år? Noen levegger hadde vært morsomt og noen stilige utemøbler..
Ja, vi får se hva som skjer. Nå bare leker jeg med tanken.

Nå er jul ryddet vekk og det nye året er hjertlig velkommen.
Gleder meg.


Klem Madelén

18 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Stilig =)

hjertero.com sa...

Super header som passer perfekt til Bettum Villa! Her går kvelden med til å pakke bort julen. Jeg har hele tiden tenkt at 13. dag jul er nesten litt for tidlig å pakke julen vekk på, men nå 3 dager før det, er jeg skikkelig lei og gleder meg til å pakke det ned! Kanskje noen småting får stå litt til, men det blir ikke noe av det røde! :)

Klem Silje

PS: På ordbekreftelse må jeg skrive "puggisms". Lurer på hva slags sms det er..? God eller dårlig, liksom? Jeg satser på at det er en skikkelig gla-sms! :) ho ho

Fossestua sa...

Kjempefin header Madelèn :)
Klem fra Lise

tove sa...

Flott header, veldig deg
Ha en fin kveld
Klem Tove

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig header:DDDDD Jeg har noen planer for hagen i år jeg også:DDD I fjor jaktet jeg på snegler i hagen, men i år har jeg tenkt til å få Gubben til å lage bålplass med benker. Har alltid drømt om å kunne ha grillparty på bursdagen min:DDDDD Så 23. desember 2011 har jeg tenkt til å invitere familien på grillfest i hagen:DDD Så når Gubben har bursdag 3. juledag, så tenkte jeg at en varm og god elggryte, laget over bål kunne være tingen, he-he. Det neste blir vell lavvo......... midt i byen, he-he. Klemz

Marianne sa...

Hei og Godt nyttår til deg!
Stilig header du har fått lagd deg.

Ha en flott uke.
Marianne

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Stlig header!! ;)
Det er deilig å kunne se frem i mot sommer og sol...jeg lengter etter noen skarve solstråler..ikke så lenge igjen nå:) Jeg tror også jeg skal prioritere hage i år, må liksom ha en plan der det jeg gjør gir synlige resultater;))

hobbyvimsa sa...

Lekker header,passer perfekt til bloggen din.Heldig du som har fått ryddet ut julen,må reagere jeg også her tenker jeg:)Ha en fin ny uke..klem Linda:)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)

GODT NYTT ÅR♥

Den nye headeren din var kjempe fin! Eg synest den seier mykje om din interiørstil..LEKKER!

Ønskar deg gode januardagar♥

Klem frå Astrid

Maias Lille Verden sa...

Hei!

Headeren ble veldig stilig! Jeg synes den andre var fin den og da, bare så det er sagt :-)


Skal bli morsomt å se hva du finner på av oppussingsarbeid i år :-)

Klem klem

Jijji sa...

He, he.. Man blir liksom aldri arbeidsledig med eget hus; alltid noe å gjøre. Moro å sitte og planlegge:) Jeg tenker at det er lurt å gjøre en blanding av nødvendige, kjedelig ting og morsomme, kreative ting:)
Lykke til med planlegginga!

Klem fra Jijji

Birte sa...

Slitan med ny Header.. Kjempe fin..

Har vært innpå her en stund nå, og kommer snart igjen.. legger meg til som følger..

Kansje jeg ser deg innom hos meg også?

Godt Nyttår..

Klem Birte

lillelaila sa...

Denne headeren var knallfin!
Det er en deilig følelse av å være i starten på et nytt år med mange nye planer og prosjekter!
Spennende!
klem Laila

June sa...

Kjempetøff header! Passer bloggen din helt utmerket!
Lykke til med "oppussingstankene". Å tenke, drømme og fundere over hva man skal gjøre er nesten like artig som å få gjort jobben! :)

Godt 2011 forresten!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Tove `blogg verden sa...

Så fin den nye headeren var ja
: D !! Har og tenkt lenge på å skifte ut min, men TTT ; )
Kos deg med all planleggingen for det nye året
klem Tove

Ingvill sa...

Kjempefin!!!!

Jennys fire vegger sa...

Flott header! :o) Den passet bloggen suverent! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Villevinkel sa...

Kjempefin header. Blir spennende å følge deg og dine prosjekter videre

Klem

Related Posts with Thumbnails