"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 24. januar 2011

Nytt tilskudd i bloggbutikken: del 2

Blir mye fra bloggbutikken min nå, men det tåler dere helt sikkert.... ;) kan jo til og med hende dere finner noe dere har lyst på?

Ta dere gjerne en titt (igjen) på det nye som er lagt ut på










Send meg gjerne en mail eller legg igjen en kommentar inne på Under Trappa hvis det er noe som frister.


Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Lyse Rom sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi sa...

De nøkkelringene du lager, er bare så utrolig søte!! Så flink du er, blir helt imponert, jeg:)
Håper ukestarten har vært bra, og at resten av uka blir like flott!!
Klem, Randi

PS; kommentaren over her som ble sletta, var fra meg. Var pålogga firma-bloggen... :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så flink du er! De er jo bare kjempesøte:)

Ha en fin mandagskveld!

Klem.

Maggie sa...

Herlige nøkkelringer du lager! Liker spesielt cupcake-variantene. Tror dog ikke jeg kunne hatt en slik, for da hadde jeg vel fått lyst på kake hver gang jeg så den :)

Lena sa...

Kjempefin blogg! ser ut som du har et nydelig hus...jeg kunne forresten gjerne tenke meg en rosa cupcake nøkkelring, kan vi ikke ta det neste gang vi jobber sammen..?

Lena

Jennys fire vegger sa...

Herlig iskrem og nøkkel, sååå flink du er! :o)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

fryd&forandring sa...

Så mye fint!! Veldig søt den iskremen altså..!

Line sa...

Kred for kreativiteten! Har tenkt på nettbutikk selv...men må først finne/lage noe å selge!

Villblomsten sa...

Kjempeflotte var de :-)

Villevinkel sa...

Mye fint!
Såg også et innlegg du har laget om papirklokker - stilig!!!

Ha en fin tirsdagskveld!
Klem

Related Posts with Thumbnails