"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 6. januar 2011

Pute inspirasjon

Det er vel ikke første gang jeg viser dere bilder fra www.potterybarn.com , men jeg kan ikke noe for det. Den siden inspirerer meg så fryktelig mye.
Så jeg tenkte dere kunne få se litt av deres nye putekolleksjon.
(det skal sies at jeg viste min kjære samtlige puter og alt han hadde og si var æsj.. jaja. Godt jeg ikke har råd til å kjøpe noe ellers så hadde jeg kanskje blitt fornærmet overat han ikke likte mine valg.)








(Alle bildene kommer fra potterybarn.com)

Dette var da et lite utvalg.
Jeg likte best de grønne.. selv om de er litt sære.
Håper til å få til en en stil i år hvor mørk grønn og lin er i fokus.
Og med hovedtema: Natur.
Det skal vel ikke bli noe problem tenker jeg ;P.


Klem Madelén 

12 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Det var litt av noen puter:DDD Jeg må titte på den nettsiden, for de var spesielt vakre:DDD Klemz

Jennys fire vegger sa...

Herlige puter! Jeg likte den første sommerfuglputen best. :o) Må ta med en tur til den siden, ja.

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

sylvia sa...

hei å de har så mye lekkert.
klem fra sylvia

♥ Monica ♥ sa...

Så flotte puter. Tror jeg må inn på siden og se litt. Likte spesielt godt de som er laget av melsekker.
Ha en fin dag!
Klem.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Her var det masse fine puter!! Likte best de grønne og melsekkputene;)
jippi for naturelementer!

Martilie sa...

Lekre puter! Kunne tenkt meg en sommerfugl til sommeren!!

Og grattis med gavekort - jeg likte den hvite lille benken :)

Ha en super duper dag!

Klem fra Tove

igi sa...

Her var det mye fint! Skulle ønske den kjeden kunne etablert butikker i Norge, helst i Tønsberg eller sandefjord...
Klem fra Kathrine

lillelaila sa...

Du får til det du vil du vet du Madelèn!
Du har ikke lyst til å sy noen puter selv da nå som du behersker nål og tråd så fint ?
Nytt år og nye muligheter ;)
klem fra Laila

Maias Lille Verden sa...

Pottery Barn har så mye fint! Jeg elsker å vindusshoppe der jeg og :-)

Typisk mannfolk og snøfte sånn, jeg hadde også blitt fornærmet om min hadde sagt sånn.. hihi!

Klem klem

fryd&forandring sa...

Herlig puteinspirasjon!!! Det var jammen mye fint å velge i, er enda godt det ikke fins en sånn butikk her -for jeg hadde vært nødt til å kjøpe mange!
Ha en fin kveld!

Hjemme hos meg sa...

Så mange fine :) Igrunn veldig fort gjort å få dilla på puter ;)

Klem Anette :)

Daisys home sa...

Har selv helt dilla på Puter, får liksom aldri nok..
Masse flotte varianter å se her ja!
Du som er så flink til å sy og lage ting, mikser vel fort noen av disse kan jeg tenke meg.
Ha en fin kveld, klem Sissel

Related Posts with Thumbnails