"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 11. januar 2011

Se hva jeg har fått...

I går så fikk jeg endelig gavekortet fra Sofies Villa i postkassen og da dro jeg sporenstreks til Nøtterøy for å kjøpe meg min nyeste skatt. Nemlig et brunt flueskap.
(min kjæreste sa at: "Ja, vi må jo ha et sted å fluene!")

749,- skulle de ha for det. Og hadde det ikke vært for gavekortet jeg vant hos Vakre Hjem på 500,- så hadde jeg ALDRI tatt meg råd til det. Men nå som jeg har puttet det på kjøkkenbenken så er jeg såååå glad!


En skjønnhet på 4 bein.


Gleder meg til å fylle det med spennende kopper og kar etterhvert.

Skal vise dere enda en fin skatt en av dagene...


Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Familien Furu sa...

Å du er heldig!! Jeg er så misunnelig!! Jeg har ønsket meg et sånt skap siden så lenge jeg kan huske :) Skjønner godt at du er happy :))

Klem klem

Cathrine sa...

Hei,
ja det var kjempefint! Så flott å vinne gavekort, og unne seg en skikkelig fin gave til seg selv!

Cathrine

hobbyvimsa sa...

Wow!!Dette var bare lekkert!!

Ha en fin dag..

klem Linda:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiiint☺ Veldig likt mitt-men det er kvitt-og eg elskar det!!☺

Klem M♥

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Ååh, så fint! Skjønner godt at du er happy!! :)

Fossestua sa...

Grattis!! Er så herlig med noe nytt som man virkelig har ønsket seg :) Nydelig det skapet!
Klem fra Lise

igi sa...

Vakkert!!
Klem fra Igi

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

ååhh så heldig.....

Trefemtien sa...

Å, så heldig du er!!! Et slikt skulle jeg og gjerne hatt..:)

Daisys home sa...

Grattis med lekkert skap.Har det samme selv, i hvitt og er enig i at det er et supert skap.
Klem Sissel

Christine sa...

Heldige du!! Kjempe fint skap :)

klem

Jennys fire vegger sa...

Ojoj, lekkert! :o) Det var virkelig et flott skap! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Camilla sa...

Kjempe fint, skjønner godt du måtte ha det ;)

Klem, Camilla.

Related Posts with Thumbnails