"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 9. februar 2011

Bruktfunn utfordring hos Anetteshus.

Anetterhus.com har en liten utfordring hvor hun vil se vår favoritt loppe/bruktfunn.
Skal bli!

Dette huset er jo fylt til randen av loppefunn. Og MANGE av dem er mine favoritter.
Så å skulle velge en var jo litt vanskelig.
For skrivemaskinen er jo egentlig min favoritt, men den har jeg vist frem så mange ganger derfor falt valget på de gamle koffertene mine i stedenfor.
For øyeblikket har jeg 5 stk, men jeg kan tenke meg at det sikkert blir enda fler etter neste loppesesong.. ;P




Så er du glad i lopper så kan du jo titte på de andre fine bidragene HER.

Og så må jeg jo si tusen takk Anette for at du stadig finner på ting som inspirerer andre. Og for at du har en slik herlig blogg.
Keep up the good job!

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelige kofferter!!!!! Jeg har bare en, men håper og tror at jeg skal få flere i løpet av kommende loppis-sesong!!!!!! Klemz

Trine sa...

utruli stilie kofferta :)
ønske mæ sånne!

Klæm

Familien Furu sa...

Skjønner godt at disse er en favortitt, kjempe kule :)

En god dag ønskes deg fra meg.
Klem klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

aah, så fine!! Jeg elsker slike kofferter og kommer garantert til å utvide samlingen jeg også;))

ANETTESHUS.COM sa...

Du fikset det jo selv, Madelèn;))

Ah! Så mange flotte, gamle kofferter du har!! Kjempe-fine var de! Ønsker meg flere, jeg også;) De er så dekorative og vakre!

Takk for ditt bidrag!

Ha en GLAD dag:)

KLEM KLEM
Anette:)

sylvia sa...

nydelig bruktfunn du har,
så skjønne kofferter,
ha en flott dag ,
klem fra sylvia

Fru R. sa...

Wow, så flotte!!!
Lette etter en gammel koffert sist på loppis, men nei ingen....
Klem

Maias Lille Verden sa...

De koffertene der er såå fine... har misunt deg de lenge :-)

Håper alt står bra til med deg!
Klem klem

Keiserens nye trær sa...

De koffertene der var jammen fine! Vi har våre framme vi også, den største fungerer som tv-bord.
Bak brød til mannen du, han blir sikkert like glad som jeg ble!
klem/dekoratøren

Anita sa...

Så herlige kofferter!! Lykke til i utfordringa:) Slengte meg med på den eg og, kjempemorro med slike!!

Ha ei fortsatt fin veke!

Klem Anita

Hjemme hos meg sa...

Sååå fine :)
Skjønner du er fornøyd med de :)

Klem Anette

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Tøft med gamle kofferter...
ha en fin dag
klem

Fossestua sa...

Råstilig med gamle kofferter! Likte spesielt den nederste kofferten :) Lekker patina på den!
Klem fra Lise

Lillelaila sa...

Hei Madelèn!
Takk for koselig kommentar!
Her var det mange flotte innlegg siden sist jeg var her!
Koffertene dine var et godt valg å vise frem, helt herlige!
Går fort til loppesesongen nå vet du, og jeg gleder meg virkelig til Vivestad Markedet!!
Ha en flott helg da!
klem fra Laila

Daisys home sa...

Så utrolig stilige disse !
Med ønske om ei fortsatt fin helg, klem sissel

Related Posts with Thumbnails