"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 5. februar 2011

Mitt eget "lille" fuglebur

Jeg har lenge ønsket meg et fuglebur.
Helst et mørkt et med en fin form.
Vet ikke helt hvorfor... ikke har jeg fugl og jeg har ingen planer om å skaffe meg det heller. 
Men jeg, som alle andre, blir jo påvirket av de trender som kommer og går så et fuglebur MÅTTE jeg ha.

Så her om dagen, når jeg så dette buret til halv pris (150kr) så måtte jeg bare snappe det med meg.


I dag gikk jeg til innkjøp av en herlig liten eføy som skulle få oppdraget med å pynte opp dette buret.
Rettelse: Mamma kjøpte eføyen til meg.. takk!
Og som mange av mine nærmeste ville tenkt så er den vell av plastikk, men der tar dere helt feil!!
Jeg kjøpte nemlig en heilt ekte en, tro det eller ei.
Om den kommer til å overleve så lenge... nei det er en heeelt annen sak ;).


Og siden vi gikk tom for ved i desember så har prydverket fått plass oppå peisen (inntil videre). For her i hjemmet så er det få ting som har en fast plass og de får bare finne seg i å bli flyttet rundt på.
Som om de har et valg ;P.


Sånn ellers så går nå dagene fryktelig fort.
Rekker jo såvidt å tenke på hvilken måned det er før den er over.
Og spesielt nå som meg og kjæresten har bestilt oss båttur...
og jeg teller ned dagene til avreise.


Ja, da går tiden fort!


Ønsker alle som er innom en fantastisk fin helg.

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei!

Så fint fuglebur du har kjøpt deg, og så til den prisen! Herlig!

Lykke til med eføyen! De er jo ganske lette å holde da! Hihi!

Klem fra Elisabeth.

Fiolkransen sa...

Lekkert fuglebur! Kjekt når de er på tilbud:)
Tror eføyen din kan holde lenge jeg..bare husk å vanne ofte:)

Ønsker deg en flott kveld og søndag!
Klem fra Thea

hjertero.com sa...

Kjempekjøp -og det var jo knallfint!! :)

Fortsatt god lørdagskveld til deg!

Klem :)

Jijji sa...

Tur til Kiel? I så fall gled dere; båten er knallfin!

Jeg har troa på deg og din eføy;)
Ha en fortsatt herlig helg!

Klem fra Jijji

by Fogt sa...

Næ hvor fint og ser rigtig hyggeligt ud.Selv har jeg heller ikke fugl men måtte også eje et fuglebur :-)Kram og rigtig god weekend Else

Familien Furu sa...

Det var kjempe fint også så billig, da blir det nesten enda finere :))

Ønsker deg en fortsatt god kveld og snart god natt.
Klem klem

trine sa...

Du verden så råstilig det der ble!

Helt imponert jeg her jeg sitter og titter:):)

Takk for en deilig tur vi hadde sammen i dag jenta mi.

Ha en deilig søndag i morgen alle tre.

Kooooos:D

Marianne sa...

Så flott fuglebur og til den prisen da, helt supert, eføyen får du nok også til. Lykke til.

NIB sa...

Håper dere får en fin båttur! Og så kjekt med halv pris, fuglebur er herlig:) Solveig

hobbyvimsa sa...

Nydelig bur til en god pris..koslig du har pyntet.Godt å ha en båttur i vente..

Ha en fin søndag!!

Klem Linda:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint!!☺
No fekk eg lyst å pynte og ta fram igjen mine fuglebur også☺

Nyt søndagen☺

Klem M♥

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Steike meg!!! Det flotte forkleet på første symaskinforsøk?? Du er FLINK!!:) Likte det kjempegodt!:)
Og flott bur!:) Du er ikkje aleine om å blir påvirka her i Bloggland;)
Klem:)

Jennys fire vegger sa...

Ja, jeg har også gått og tittet på diverse fuglebur... Til mannens store ergrelse; FUGLEBUR? Hva pokker skal vi med et FUGLEBUR?? :-D Enn så lenge kan han glede seg over at jeg ikke har funnet noen jeg syns passer hos oss.

Så fint du har pyntet ditt da, og eføyen overlever nok når den har fått en såå fin plass. :o)

Skal dere på cruise? Heldiggriser! :-D Jeg begynte så vidt å tenke på sommerferie i går. I fjor var vi kun i seilbåten så i år har vi lyst på en tur som innebærer en flytur. Så får vi se hvor vi ender opp... :o)

Ha en fin søndag videre!
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails