"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 8. februar 2011

Ønskeliste.. del:.. eh..100

Det er jo så morsomt å vindusshoppe.. synes jeg.
Så da tenkte jeg at jeg skulle forevige ønskene mine her på bloggen.
Dagens ønsker kommer fra: Lune Hjem, Lobelia og Not on the High Street. Hvem vet.. kanskje jeg frister noen andre enn meg selv også ;). 



Favoritten er sommerfuglene fra Lobelia.
NYDELIGE!!
Hadde du noen favoritter?


Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

tove sa...

De sommerfugl bildene var nydelige. Har funnet ut at vindus shopping og blir dyrt jeg...
Ønsker deg en fin kveld
Klem TOve

Maias Lille Verden sa...

Åh! Så mye fint du viser - ble fristet til å vindusshoppe jeg og...
Kos deg videre ikveld!
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

No frister du meg til å vindusshoppe, berre det at det blir fort dyrt!!!:) Masse fint du har funne deg! Og mange gode oppbevaringssystem under her. Masse lykke til:)
Klem:)

igi sa...

Sommerfuglene og kjøkkenvekta er mine favoritter!!
Klem fra Igi

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så mye fint! Det er jo nærmest tortur å gå inn på alle de flotte nettbutikkene å "bare kikke" nå som de har fått så mye nytt og fint...*sukk*

God natt!

Miss Mette sa...

Så mye fint :) gøy å vindushoppe :)) Jeg likte veldig godt treklossene, sommerfuglene og kjøkkenvekta :)Ha en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Karma sa...

Kubene helt øverst var fantastiske! Hvor er de å få tak i?

Klem Kaja:)

Related Posts with Thumbnails