"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 15. februar 2011

Nyheter hos Pottery Barn

Satt i går å bladde meg igjennom nyhetene til Pottery Barn.. og det eneste jeg har å si er
JEG VIL HA!!!
JEG VIL HA ALT!!
Sommeren kan ikke komme fort nok.


De har haugevis av inspirerende bilder der inne og her er et knippe av mine favoritter.


Bare se på den herlige taklampen som er laget av melkeflasker.. annerledes og skikkelig stilig.
Ser du en kurv med striesekk i?
Akkurat sånn som jeg har lyst til å lage med den kurven jeg har på kjøkkenet.


Kanskje det er noen der ute som gleder seg til sommeren like mye som meg?
(Sier jeg mens det snør som bare det utenfor.. huff).
Da vil jeg ha en slik kul sykkel med blomster i og fuglehus til pynt.


Og til gangen ønsker jeg meg skikkelig den hattehyllen med speil. Den havner faktisk på toppen av ønskelisten, tett etterfulgt av det stilige koppestativet.
Den rammeløsningen ovenfor fikk jeg
lyst til å lage en diy-versjon av selv.


Vindusshoppe er noe av det morsomste jeg vet.
Men noen ganger gjør det vondt i sjelen at jeg ikke har råd til å kjøpe en eneste ting. Vel vel.. pytt sann.

Lykke kommer heldigvis ikke av å kjøpe kjøpe,
men av å elske elske. ;)


Klem Madelén

PS: Nå er jeg vel ikke tilbake igjen før helgen. Ønsker alle som er innom en herlig uke!!

12 koselige kommentarer:

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hoi, her var det masse fint!!
Det koppeholderen hvanet nok et godt stykke opp på lista mi, hadde jeg bare hatt penger og plass...;P

vindusshopping er herlig, men kan også bli dyrt;)

Kos deg!
Klem.

trine sa...

Utrolig mange flotte bilder og tips i dette blogginnlegget!

Ja den sykkelen tok kaka:):) den vil jeg også ha he he ...Den hadde blitt stjålet på flekken her hos meg!

Hattestativet var også knalltøft med det speilet i midten.

Da ser jeg fram til å få Pippin i hus og da skal vi bare kose oss:D

Dere to får ha en flott tur med masse innhold og opplevelser.

Fru Andersen sa...

Sukk, ja drømme er heldigvis lov uansett lommebok;-)

Det er så mye flott de selger at en blir helt ør! Og ja slik sykkel hadde vært noe, aiai!

Gleder meg veldig til pakken kommer frem! Allerede planer for nøkkelringene vettu;-)

Ønsker deg en herlig dag, her skinner solen! Og jeg håper jeg får tatt meg en tur ut, om ikek annet for å hente avisen!

Klemmer!

bikim sa...

GORGEOUS!
fantastic!
romantic!
perfect!
happy day,


lovely blog!

Rosa

Hilde Heimdal sa...

så gøøøy åssen butikk ??? :) nei ikke lett men bare å kjøre på !!! ;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Masse stilige ting her ja:)
ha en riktig flott dag..
klemklem

Marens hverdagsliv sa...

Takk for besøket, kjempekoselig å oppdage nye blogger, så nå skal jeg ta en titterunde her hos deg :))
Så fine ting du viser til, var nok mange skatter der ja!!
Heldigvis er det heeelt gratis å vindus shoppe !!

Regner med at det er salg på søsterskipet også!!!
Men selv vårens nyheter som var fullpris, var endel rimeligere enn på land. Varene var nemlig merket med pris i Nok. OOOg Colour Line pris ;))

Gled deg og riktig goood tur, SHIP O HOI !!!

-maren-

Maias Lille Verden sa...

Nydelig inspirasjon du deler :-)

Herlig!

Klem

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Helt enig med deg her ;) Pottery Barn har bare sååååå mye fint. Flott med inspirasjon og flotte bilder :) – koselig tid å drømme seg litt bort – til vår og sommer…. Elsker koppestativet, og kurven med stiesekken i… Kjekt å bake sammen med noen, jeg skal ta en titt innom bloggen hennes også… og søte pusen ♥ aldeles nydelig… Muffinsene så gode ut og det samme med negerbollene, nam, nam… Prøvde meg på cupcakes forrige helg, men det ble ikke helt bra :) Ønsker deg en superfin fredag og snart helg, stor klem fra Mette

Heksedamen sa...

åh...nå må jeg inn på potterybarn og se alle vårnyhetene!!!

Karma sa...

Ja takk, alt sammen !

Klem Kaja:)

Huldra sa...

Så mye lekkert! Jeg falt også spesielt for flaskelampen, og adopterer gjerne idèen med rammer på en stang. :)

Related Posts with Thumbnails