"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 24. februar 2011

Syprosjekt nr 2 : Kjøkkenforheng

Da var jeg tilbake igjen vettu... dagene går fort når man har det gøy :). De siste dagene har jeg fylt med masse jobb, litt søm og generell rydding her og der.

Mamma var innom å fikset symaskinen min, mens jeg sto ved siden av og danset gledesdansen.
Så dagen etter så sydde jeg dette forhenget til kjøkkenbenken min.


Forhenget er laget av noen gamle gardiner jeg hadde liggendes. Og med tanke på at jeg har beige kjøkken innredning så passer det jo perfekt. Gleder meg til å sy enda mer etterhvert.


På vei hjem fra Oslo så fikk jeg heldigvis overtalt min kjære om en liten svipptur innom Ikea.
Jeg fikk shoppet littegranne... bl.a. disse herlige koppene. 2 blå til meg og 2 brune til gubben. Fornøyde begge to!!


Flere ting fikk bli med hjem: plastikkplanter, blomsterpotter, stekespader, stekepanner (til 15,-!?!),  kniver og slikt. Den fake planten og blomsterpotten kan dere såvidt se på bildet over.
I like fake... for den kan ikke dø ;P.

Og ellers vil jeg bare vise denne lille kjøkkendetaljen.
Min søte lille honningboks!

Må jo også takke for overveldende respons på give awayen min. Morsomt at så mange vil være med!! :D
Og så mange flotte kommentarer ...tihi.

Ønsker alle som er innom en super duper dag!!


Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å IKEA!!! ☺ Eg og vil!!☺
Koseleg med slike forheng!☺
Eg skulle hatt eit på ei dør i gange, men meg og sying... :S

Ha ein herleg dag☺

Klem M♥

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig kopper!!!!!! Fake blomster ja. Det er et must her i heimen, også ekte orkideer!!!!! Alle de andre dør.......... klemz

trine sa...

Det forhenget ble jo superfint synes jeg.
De fargene passer perfekt til kjøkkeninnredningen.

Deilig å få skjult all sorteringen av søppel.

Det var så koselig å titte innom dere tre og jeg bare går rundt og titter og vimser for det er så utrolig masse artig å feste øynene på:D:D

Ha bare deilige dager framover for NÅ BARE MÅ VÅREN KOMME!
Go klem fra mamma.

Jennys fire vegger sa...

Flotte bilder! :-) Plæstikk liker jeg også, selvom kællen vanner de alikevel (jeg gjør det jo aldri, sier han, og mener det er utrolig at de holder seg så godt). :-D

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Veronica sa...

Nydelige ting!
Gleder meg til jeg får dreisen på symaskinen min.

Elin sa...

Å så mye fint:)...Vil gå bananas på ikea jeg....;)...Mye jeg skulle hatt, men som jeg egnetlig trenger hihi:)

Ønsker deg en finfin dag:)

Klemmer Ea

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Knallstilig forheng!!
Og den herlige honningboksen da, skikkelig nostalgi!

Glad dag!
Klem.

hobbyvimsa sa...

Heisann!"!"

Så koslig det ble med nytt forheng!!

ha en fin kveld!!

klem Linda:)

Randi sa...

Så fint forheng! Synes å huske at du en gang påstod at du ikke var helt bestis med symaskinen? Synes du er kjempeflink jeg da:) Flotte kopper også:)
Klem

Kristine sa...

Ikea er en veldig kjekk butikk ja ;-) Og fake blomster - et must! :-)

Fin kjøttkvern forresten - det har jeg kjøpt i dag (bilder på bloggen)!!

Ha en fin kveld!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig kjøkken! Masse lekre detlajer.. :) Flink du er til å sy! Jeg blir imponert over alle flinke syere :)))

Ikea er en super plass!

Stor klem til deg!

Sophie Mari sa...

Helt utroligt nydelig kjøkken!!! Det er bare så herlig med masse små detaljer ♥ Og det forhenget passe perfekt!!

Ønsker deg en fin helg!
Klem fra Sophie Mari

Daisys home sa...

Så flink du er, med symaskinen også ! Forhenget ble kjempefint. Ønsker meg noe lignende på vaskerommet mitt, men syr ikke selv..Så får vel gosnakke med noen som gjør det.
Ha ei fin helg, klem sissel

Nostalgia sa...

takk for hyggelig kommentar hos meg ! Så koselig på ditt kjøkken :-)

På spørsmålet ditt om hvor jeg handeler på nettet, så er det som oftest på www.tradera.com som er en svensk nettauksjon. Stort utvalg og du kan være veldig heldig. Porto til Norge er dyr,..men du kan få mer for pengene enn om du handler hjemme og ikke minst utvalget er stort..

*Lykke til :-)
Klem, Nostalgia

Related Posts with Thumbnails