"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 20. februar 2011

Vil du være med å feire?

I dag skal det feires jubileum her på Bettum Villa.
HIPP HURRA!!

I dag er det nemlig 1 år siden jeg satt meg ned forran dataen og bestemte meg for å starte min egen interiørblogg.
Ikke viste jeg da at dette kom til å gi meg så stor glede i hverdagen og at det ville starte en sååå stor skaperglede inne i meg. Så en kan trygt si at dette er noe jeg ikke har angret på og noe jeg vil fortsette med så lenge jeg har mulighet.


Mye av gleden kommer selvfølgelig også av alle dere som er innom her og legger igjen hyggelige kommentarer. Uten dere ville det ikke vært det samme! Dere deler av dere selv og noen av dere har jeg begynt å se på som venner/likesinnede.
Og jeg er nærmest avhengig av å besøke bloggene deres.
Takk for all vennlighet og inspirasjon dere gir meg!!



Meg og Pippin ønsker å feire mine:

*nesten 39.000 unike besøkende.
*200 fantastiske følgere
*Og hundrevis med innlegg.
(og samtidig kan vi jo feire 2 års dagen til meg og min kjære OG 4 års dagen siden jeg kjøpte dette huset)

Jeg vil gjerne gi en sukkersøt og vårlig gave 
(til en verdi av ca.300kr) 
til 1 av dere som legger igjen en kommentar under dette innlegget.
(Bilder av premiene kommer senere anledning ;P)

*Du får 1 lodd hvis du kommenterer.
*Du får enda 1 lodd hvis du linker på bloggen din
(bruk gjerne bilde nedenfor)
*...eller enda 1 lodd (hvis du ikke har blogg) om du linker på facebook.
*Og sist men ikke minst så får du 1 lodd hvis du legger deg til som følger av Bettum Villa.

Totalt kan du trekke 4 lodd.
Trekningen finner sted 20 mars.


Håper dere henger dere på!

Klem fra Madelén og Jubileumsgutten Pippin

112 koselige kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg er følger, og nå kommenterer jeg, så det blir vell to lodd???????? Grattis med jubileum:DDD Klemz

Nennes sa...

Gratulerer sp mye!
er helt ny som blogger,så vi får se hvordan min blogg blir...

super fint bilde av nydelig hund!!!

carpe diem

vintersolhilsen :-)

Det lille huset med druehagen sa...

Gratulerer med alle jubeleumene!
Blir gjerne med og tar to lodd jeg:)
Ha en flott søndag!
Klem Gro-Beate

Ingvill sa...

Hei! så flott da, koselig blogg du har, den er en av de bloggene jeg er mye inne på.
Jeg syntes også det er veldig koselig med blogg, jeg bruker nok veldig mye tid på det. Klem

trine sa...

Selvsagt vil jeg kommentere og linke fra denne bloggen din Madelen!

Bildet av Pippin skulle jeg gjerne hatt på veggen i glass og ramme for det var flott og festlig!

Livet ditt og bloggen har jo tatt av og det er IKKE UTEN GRUNN:):)

Fiksa symaskin greide vi også så nå syr du vel i vei ,tenker jeg.

Ha en deilig søndag alle tre:D

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gratulere:)

Jeg blir selfølgelig med å feirer deg,og tar 3 lykkelodd:)

ha en flott søndag!!

Klem linda:)

Hvit Villa sa...

Gratulerer!! Klart vi vil feire med deg :) 1 lodd på Hvit Villa og god søndag til deg!

Marianne sa...

Gratulerer så mye, hyggelig å følge bloggen din!
Er følger og legger igjen kommentar, det blir vel 2 lodd det.

ha en fin søndag videre.

tinemor sa...

Masse gratulere med 1 års dag!!
Ja, tiden flyr, når man har det gøy!!!
2 lodd på meg, kommentar og følger :-)
Klem

Cecilie og co sa...

Ja, hehe, her må jo også JEG kommentere, for lodd, DET vil jeg jo ha ;) Hehehe...

Synes det er veldig koselig å følge med på hva du og dine driver med her på bloggen din Madelen, så takk for at jeg får mulighet til det :)

Hils kjæresten, og selvsagt Severin også da, hahahaha ;)

Pippin var knall kul, hehe ;)

Kari-Anne sa...

Hei!:)
Gratulerer med 1 årsdagen
Jeg er med å feirer, du har en så flott og interessant blogg. Tar 3 lodd jeg. Kommentar, link og følger:)

Artig å lese om Kielturen. Borte bra,men hjemme best:)

Ha en super solrik dag:)

Kari-Anne

Fossestua sa...

Gratulere så mye Madelen!
Herlig bilde av lille voffsen :)
BLir såklart med å feirer, og legger mer en gjerne det søte giveawaybildet ditt i sidemenyen min :) Man må bare smile av det bildet!
Kommenterer, linker på bloggen, følger (fra før) og linker på facebooksiden til bloggen min også! Det skulle bli 4 lodd?
Ha en flott dag!
Klem fra Lise

Fiolkransen sa...

Gratulerer så mye! Så mange besøkende og følgere du har. Ikke rart når bloggen din er så flott!
Utrolig søtt bilde av hunden:)

Vil gjerne være med å feire. Trekker 3 lodd og håper jeg har vinnerlykke!
Klem fra Thea

Manne's hverdag sa...

Hei Madelèn - og GRATULERER SÅ MYE MED ETTÅRS DAGEN!!!

Jeg har også blogget i ett år i disse dager!!!

Og SÅÅÅ FLOTTE BESØKSTALL!!!

Selvfølgelig vil jeg gjerne være med å feire deg.

3 lodd på meg (kommentar, følger og linker)

Ha en strålende søndag!!!

Hilsen
Marianne

Randi sa...

Hei, kjære deg:) Gratulerer så mye med både ettårsdag, mange følgere og mange innlegg!! Og så utrolig herlig bilde av Pippin da!!!
Jeg skjønner så godt at mange liker deg og bloggen din, jeg er så og si blitt avhengig:) Tuuusen takk for mange flotte innlegg, og for at du deler både tanker, idèer og tips med oss. Jeg er så glad for at jeg "snubla over" bloggen din!! Jeg feirer gjerne med deg og trekker 3 lodd.
Klem til deg fra meg:)

cecci85 sa...

Jeg vil være med :)
Kommentert, følger og linker på min blogg :)

Maias Lille Verden sa...

Hei solstråla!

Jeg er med! Jeg tar to lodd, kommentar + Link!

Gratulerer med 1 årsdagen! HErlig bilde av vakre Pippin med festhatt... hihi!

Klem

Veronica sa...

Gratulerer så mye!
Jeg tar 3 lodd, jeg:)

HANNES DAGBOK sa...

Hei snuppelura!

Kan liksom ikke fatte at jeg har holdt på lengre enn deg....du er liksom så dreven!
Gratulerer såååå myemed ditt første bloggeår!...håper det blir maaange flere <3

Et lodd til meg altså for følger er jegjo allerede!

Stooor klem!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

GrAtUlErE!!!!!☺☺
4 lodd til meg☺

Klem M♥

Jannes lille sted sa...

Hei!
Gratulerer så masse med jubileum!
Såklart jeg er med å feirer!!
Tar med meg 2 lodd på veien

Klemmer Janne Merethe

salige lavendel sa...

Oj, så spennende - jeg blir gjerne med. Og det var jammen mange hyggelige ting og feire på en gang =)
Tar gjerne 2 lodd jeg da, for følger + kommentar. Tusen takk =)

Jijji sa...

Gratulerer med 1-års dagen og mange besøkende!
Herlig bilde av Pippin:)
Prøver samtidig lykken i din give away med 3 lodd (følger, link og kommentar).

Klem fra Jijji - som gleder seg til å følge deg videre;)

Frøken H sa...

Gratulerer så mye! :) Jeg blir gjerne med på feiringa, og tar full pott - 4 lodd! ;) Ha en fin kveld! ♥

klem Frøken H

Mooepsta sa...

Synes bloggen din kjempefin:)

Bente sa...

Gratulerer med dagen! Bloggen din er fin, og jeg må si som deg, det er utrolig mye glede og inspirasjon i en blogg!

Bente

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer så mykje Madelen:))) Det er alltid kosleg å besøke deg! Føle eg kjenne deg litt;)
Eg tar meir enn gjerne full pott (4 lodd ;), og krysser fingrane:))
Ha ein super kveld!
Klem:)

Daisys home sa...

Klart jeg vil være med å feire.Og gratulerer så mye med jubileumet.Jeg har fulgt med på bloggen din fra første stund..
Tar 2 stk Lodd, Klem sissel

Linda sa...

Jeg er med;)

Olea sa...

jeg er med vetdu :)
gratulerer med alle jubileumene :) klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

GRATULERER med dagen Madelén!!
Jeg følger fra før, og kommenterer - 2 lodd;))

Glad mandag!
Klem.

LykkeLise sa...

Gratulerer sååå mye med flotte tall:) Du har en nydelig blogg, og jeg finner masse inspirasjon her:)

Grattis med dagen til deg og din kjære også:)

Kommentar og følger, 2 lodd?

Tvi tvi!

Klem Lise

Nina's Hjørne sa...

Gratulerer med 1 år jubileum, og så mange besøkende og følgere (jeg er en av de;o))
det blier 3 lodd på meg:o)
Hilsen Nina

Anonym sa...

Wow! Ett år allerede! Jeg må bare si at selv om jeg ikke får susa meg til å følge aktivt, så titter jeg stadig innom, blir i så godt humør! Lykke til videre med både blogg og vofs og gubben <3! ;)
Klem Vibeke

Christine sa...

Gratulera masse med 1 årsdagen :)

Eg e med på feirings, so tre lodd på meg: Kommentar, link og følger :)

Klem

Elin sa...

Så klart jeg vil være med å feire deg:)

Tar 2 lodd jeg da:)

Er give away hos meg, så heng deg på;)

Klemmer Ea

igi sa...

Gratulerer!! Jeg vil selvfølgelig være med å feire. 3 lodd til meg.
Klem fra Igi

Kristine sa...

Gratulerer med jubileum!

Jeg følger deg selvsagt daglig, og bare venter på neste innlegg! En drøm av en blogg!
Eg har no gjort alt over, og har dermed 4 lodd i trekninga!

Krysse fingre!

Fru Andersen sa...

Så mange flotte jubileum da! Skjønner godt at det må markeres:-)

Herlig liten voffs som er klar for party!

Har forresten fått nøkkelringene, sååååå skjønne! Tusen takk!

Klemmer!

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum!

1 lodd til meg.

wenche_ulvolden_haugom@hotmail.com

Randi sa...

oi..her har jeg aldri vært...for en flott blogg du har...store bilder, lys bakgrunn...litt tekst...akkurat som jeg liker det!
Her blir jeg en stund...legger meg til å jeg :-)))

`Hekla` sa...

Juhu!!! Her var det masse flott! Legger meg som følger. 3 lodd til meg. Grattis med såååå mange besøkende.

Jennys fire vegger sa...

HAHA! For en HERLIG Pippin! :-D

Jeg vil veldig gjerne være med å feire og trekker meg tre lodd mens jeg krysser alle fingre som krysses kan. :-)

Gratulerer med jubileum og gode besøkstall!
Klem Jenny

Ann-Helen sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

Klem

Kristine sa...

Ja!! Jeg henger meg på!! :-))

Jeg kommenterer, linker og er følger - blir det 3?

Kristine :-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Klart jeg vil være med å feire! To lodd til meg.. vil legge meg til som følger.. for her var det masse LOVELY!!! :)

Stor klem fra Solveig

Huldra sa...

Hipp hurra, og gratulerer med årsdagen! =D
Vil gjerne bli med på feiringen, og trekker 3 lykkelodd= 1 for følger (trodde jeg var det fra før, men nå er det fikset), kommentar og link.

Flotte saker du viser i innlegget over. Gardinene passet perfekt. :)

Hei og hopp fra Huldra :)

Lilah sa...

Gratulerer med 1 år. Hurra!
Super blogg du har skapt altså :D

Jeg linker på facebook. Er følger :)

Tonje sa...

Gratulerer!
2 lodd til meg. Legger meg til som følger :)


Klem

tove sa...

Gratulere med 1 år. Vi startet omtremt likt vi da. Og ja, det er så utrolig gøy.
3 lodd til meg da jeg ikke har FB
Klem Tove

Anonym sa...

SLenger meg på, ett lodd til meg:)

Ida
ida85s@hotmail.com

Tove sa...

2 lodd på meg, kommentar og følger :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med 1 års dag!
Tar to lodd i denne om gang.
Ha en fin uke
klem

Sannes verden sa...

Hei.
Gratulerer med 1 års dagen!
Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd!
Ha en fin fin dag :)
Susanne.

Laila2207 sa...

Gratulerer så mye med 1-års dagen! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)

Li/Småtingene sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med å feire både 1 årsdag og følgere og alt!! :-)
Lager link hos meg, og legger meg som følger (trodde jeg var det?! Ja, ja, bedre sent enn aldri) - så da stikker jeg av med tre lodd :-)

Ha en super fredagskveld (her er det popcorn og film som gjelder), og ha ei herlig helg!
:-)

Anonym sa...

Heisann.
Jeg tar gjerne 1 lodd!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Tove `blogg verden sa...

Jeg vil kjempe gjerne være med å feire bloggen din : )) Gratulerer så mye med så mange besøk!!
Jeg tar 3 lodd- er følger fra før, kommentar og link !
Har en giweaway hos meg og om du vil være med : )
Ha en flott lørsdagskveld
klem Tove

sonja sa...

vil gerne være med på 2 lodder, skøn bloog du har:)

PrincessCharlie sa...

Ett lodd, takk :)

Ranita sa...

Gratulerer, jeg tar gjerne 1 lodd :)
Ranita

Gunn-Hege sa...

Gratulerer så mye med alle dine jubileer!!!
Jeg stiller meg pent inn i rekken av håpefulle :0)
Tar to lodd jeg :0)
(følger også)

Herman Grans ♥ sa...

Så fin premie! Gratulerer så masse med alt :D Tar veldig gjerne 1 lodd hos deg :) Klem fra Grete

Har en drøm... sa...

Hei;)
Og gratulerer med så MYE og feire, hihi;))
Flott premie a gitt ♥
Jeg hiver meg med og trekker 2 lodd!

Klem Line

minishabby sa...

Gratulerer kjempemasse med jubileum! Jeg har lagt meg til som følger. Synes du har en utrolig flott blogg:)
Så to lodd til meg takk:)
Klem Elin!

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer, jeg blir med på feiringen med 3 lodd (kommentar+følger+link)

Klem Karianne

Nina sa...

Gratulerer med Store tall. Fantastisk premie!! Jeg vil gjerne være med å feire. 1 lodd.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Spire sa...

Heisann! Gratulerer med jubiléet og mange besøkende! Wow!
Blir vel 3 lodd da.. :)
Bli gjerne med på Givaway hos meg også..
Hilsen LenaE

Bergfrua sa...

Gratulerer så mye =) Jeg blir gjerne med! 3 lodd til meg!! :) Lykke til videre med bloggingen!

mvh bergfrua

Sìv`s verden sa...

Gratulerer:) Jeg er med,tar 2 lodd:)

Kaoskontroll sa...

Da blir det tre lodd til meg. :) Jeg forstår forøvrig ikke hvorfor jeg ikke var følger hos deg allerede, for det trodde jeg absolutt at jeg var, men ser jo at jeg går glipp av mye her. NÅ er det iallefall i orden! :)

Klem

kjersti sa...

Heia.. Jeg hiver meg på med 1 lodd på denne sukkersøte GiweAwayen..

;O))))

Karma sa...

Klart jeg vil være med på dette:) Morro med bursdag!!! Tre lodd på meg:)

Klem Kaja:)

Martemora sa...

Gratulerer :)
Følger og kommentar på meg!!

Anonym sa...

hei,
gratulerer masse masse.
jeg er med på feiringen og får ett lodd.
ha en riktig fin tirsdag,
mvh Tove
mail: dideidem@online.no

Anonym sa...

Gratulerer så mye! :) Jeg blir gjerne med på feiringa, og tar to lodd :)

Tove

tove_ragna@hotmail.com

Villa Klaraberg sa...

Hei Madelén! Gratulerer, jeg vil også gjerne være med å feire den blotte bloggen din. Så utrolig herlig bilde av Pippin!! Jeg var helt sikker på at jeg var følger fra før, men det var jeg ikke så da blir det 3 lodd på meg. Ha en flott onsdag, klem fra Jorunn

Stine Bøe sa...

Jeg vil gjerne ha to lodd i denne trekningen. Jeg har lagt meg til som følger, dette virker som en spennende blogg å lese fast i.

Lynetmor sa...

Hei, så spennende. Tar 3 lodd jeg :-)

Barbro sa...

Gratulerer så masse!
Jeg vil selvfølgelig være med, og tar tre lodd :)
Klem fra meg

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
Ha en fortsatt fin helg!

Kathrine sa...

Jeg er med på feiringen!
Trekker 3 lodd og håper på vinnerlykke :o)

Miss Mette sa...

Hei Madelén
Vil gjerne være med i trekningen din, fantastisk flott gave du skal gi bort ღ Gratulerer også sååååå mye med 1 års dagen for den flotte og inspirerende bloggen din ღ og gratulere med 2 års dagen, 4 års dagen og alle besøkende, kjempeflott :) Jeg tar 4 lodd – og håper jeg har vinnerlykken med meg,,,, Stor klem fra Mette

Anonym sa...

Gratulerer med alt :)
2 lodd til meg.

Ha en fin dag!

Mvh

frk.johnsen@gmail.com

Vigdis Margrethe sa...

Koselig blogg i kikke innom, ett lodd til meg også :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

jeg er gjerne med og tar 4 lodd i trekningen :)

Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-bettum-villa.html

Krysser fingrene!

Klem

PS: 2 konkurranser hos meg akkurat nå om du vil være med

lisbe-sy sa...

Gratulerer !! 3 lodd til meg :-)

Camilla sa...

Gratulerer med jubileum. Jeg tar tre lodd. :)

Randi sa...

selvfølgelig blir vi med å ferier....:-)
Gratulerer med feiringen

to lodd fra meg:-)

ha en fin dag

Toujours Chic sa...

Hei, hei!
Ja, dette vil jeg gjerne være med på :-)
Jeg er allerede følger av bloggen, så da blir det vel 2 lodd på meg?
Klem

Maren sa...

Sååå fin blogg=)=)
Første gang eg er innpå;)
tar to lodd for legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:D

Dorte sa...

Tillykke. Jeg kunne godt tænke mig at være med i konkurrencen med 2 lodder, hvis det er ok, jeg bor i Danmark ellers må du se bort fra denne kommentar.

Jeg har tilmeldt mig som fast læser.

Anonym sa...

Hei!Takk for en flott blogg ... Vil gjerne ha ett lodd hos deg, blir bare med det ene da jeg ikke selv har egen blogg. Hilsen Ingharald@hotmail.com

Heims lille verdenshjørne sa...

Uuuuh:D I'm in:D Tar to lodd, visste ikke at jeg ikke var følger, men det er jeg nå:D

Judith sa...

Grattis! Vil gjerne være med på feiringen med et lodd. Flott blogg og nydelig bilde av Pippin!

judith@mimer.no

Hege Anita sa...

2 lodd på meg - linker på FB :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd og krysser alle fingrer og tær! God helg! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

Picachu sa...

Gratulerer med jubileum!
Og takk for en finfin blogg =)

► 272 stk tipset og link delt =)
Er også følger :)
4 lodd opp av hatten på meg!

God helg ♥

-Kirsti-

Merete K. sa...

˜”*°•.˜”*°••.¸¸❤¸¸.••°*”˜.•°*”˜
Gratulerer masse med mange feiringer :o) Kjempeflott blogg, så her legger jeg meg til som følger. Deler link med venner og trekker meg 4 stk lodd.
Ønsker deg en riktig god helg :-)

Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

Ingrid sa...

Gratulere med alt som skal feires. Det ble to lodd på meg da.

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne ha ett lodd. Jeg skulle gjerne lagt meg til som følger også, men det funka ikke i dag :( Jaja.. Uansett, ett lodd :)
mkarijord@gmail.com

Beate i Husets Hjerte sa...

Gratulerer så mye!! Jeg blir med og tar 2 lodd!! :-)

Beate M B sa...

Gratulerer!!
3 lodd på meg:
-Følger
-Linker på Facebook
-Kommenterer

Lykke til videre med bloggen din!

Hilsen Beate M B

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med, 2 lodd, har lagt ut link på min Facebookside :-)

line.strandli@gmail.com

Hilsen
Line S.

Camilla sa...

Hei!
Gratulerer!
Jeg hiver meg med - med et lodd :D

Mvh Camilla

Chatrine [C.H.J. Creations] sa...

Gratulerer!

Jeg vil gjerne være med på give awayen med 2 lodd:o)

Thora sa...

Gratulerer :-)) Jeg vil veldig gjerne være med å feire deg. 2 lodd og jeg gleder meg veldig til å følge bloggen din videre. Klem fra Thora.

hejsa80 sa...

Hei

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)


hege_boe@hotmail.com

jonasnikolaisen sa...

Tror det blir to lodd på meg :)

Bente_s sa...

Gratulerer !
Deltar gjerne med 3 lodd :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye!
Jeg deltar gjerne på denne,
Har ikke blogg, men deler deg med alle mine venner på Facebook,
så det skulle vel bli 2 lodd på meg.
Vennlig hilsen Guri Marie.
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Gratulerer:)
3 lodd på meg, kommentert, bltt følger og linker til Facebook
Gro Kåsmoli
grkaas@online.no

Related Posts with Thumbnails