"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 20. mars 2011

Den heldige vinneren!!

Da er jeg endelig ferdig med tellingen! Og puh... det tok tid gitt. :)
På min jubileums give away så ble det hele 110 kommentarer.
Som resulterte i 242 lodd.... WOW!
Det var ikke småttrier gitt.
♥Må bare si tusen tusen takk til alle som ville være med♥


Trekningen ble gjennomført med random.org og den heldige vinneren ble nr.183.
Jeg telte meg nedover og kom tilslutt til: Miss Mette.
GRATULERER!!!

For dere som ikke har vært innom Miss Mette så anbefaler jeg absolutt en tur. Dette er en virkelig gjennomført og proff blogg laget av ei dame som er koselig, flink, inspirerende, kreativ og mye mer.

Håper du vil sette pris på gaven, Mette?
Kanskje vi får se enda litt flere muffins/kake oppskrifter nå ;P.
Send meg en mail med adressen din så skal jeg få sendt gaven avgårde i løpet av uka.


Og til alle dere andre, tusen takk for at dere ble med og bedre lykke neste gang.
For tro meg det blir nok mange neste ganger ;).


Klem Madelén

*Sola skinner inn vinduene, støvet flagrer og Elvis står på full guffe*

14 koselige kommentarer:

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer så masse til mette!
Ønsker deg en fin fin søndag!
Klem

tove sa...

Gratulerer til Miss Mette.
Ønsker deg en fin dag
Klem Tove

Huldra sa...

Gratulerer så mye til Miss Mette! Herlig premie som vil varme lenge. :)

God søndag fra Huldra :)

sylvia sa...

masse gratulere til Mette, den passet akkurat til henne...
klem fra sylvia

salige lavendel sa...

Koselig at det var Miss Mette som vant =) Gratulerer masse!!

trine sa...

Jeg vet ikke hvem miss Mette er men den bloggen skal jeg titte på:D.

Godt at det er noen som vinner som tar gaven i bruk(les ikke meg altså).

Ha en fin ,fin søndag alle tre:)

Miss Mette sa...

Hei Madelén :)
Juhuuu :)) - Dette var en utrolig herlig overraskelse!!! - ble utrolig glad, for disse herlige gavene :) Kan garantere deg at jeg vil lage noen herlige muffins/ cupcakes ja ღ å, som jeg gleder meg… Tusen takk også for gode ord, det varmer – det skal du vite søte deg ღ …og tusen takk til også dere andre for gratulasjonshilsener – ble sååååååå utrolig glad :) For en herlig søndag dette ble :) Stor klem fra meg….

Martemora sa...

Gratulerer!! Alltid moro å vinne, og få overraskelser i posten :)
Ha en flott uke!

Trine sa...

Gratulere så masse til den heldige vinnern :)

Ligg ei utfordring til dæ på bloggen min.

Klæm og go søndag!

Trine

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye til MissMette : ) Velfortjent at hun vant!! Nydelig blogg!!
Ønsker deg en flott kveld: )
Klem Tove

Daisys home sa...

Må bare få gratulere Miss Mette med den hærlige premien :)
Ha en fin kveld videre, klem sissel

Størstepia sa...

Gratulerer så mye til Mette!
HHun har en flott blogg som jeg koser meg masse med:-)

Her inne var det jo også supertrivelig, la meg til som følger jeg, sånn at jeg finner tilbake:-)

Ha en flott ny uke!
Klem fra størstepia

Li/Småtingene sa...

Gratulerer til søte Miss Mette!
Så gøy!

:-)

hobbyvimsa sa...

Gratulere til Mette:)

ha en fin dag!!

klem Linda:=)

Related Posts with Thumbnails