"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 28. mars 2011

En english cottage-drøm

Har ingenting nytt å vise frem fra Bettum Villa for tiden så da blir det enda noen fler inspirasjons bilder.
Håper ikke dere blir alt for lei...?

Her er noen english cottage bilder som inspirerer meg.





ÅÅhhhh så masse fint! Skulle gjerne hatt det slik.
Så hører det jo selvfølgelig til å ha en nydelig hage.
Ja, takk!!


Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

trine sa...

Lei nei!!! Det skjer ikke her inne ,bare så du vet det:)

Jeg smelta totalt da jeg kom til bilde nr 3 i rekken.Det var hule det!

Sånn skulle jeg gjerne hatt det:D

Goklem*

Maias Lille Verden sa...

Hei hei!
Herlige bilder! Jeg tror noen av bildene er fra huset til Kate Winslet i the Holiday - jeg elsker nemlig den hytta :-)

Ønske deg en fin fin start på uka.
Stor stor klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh sukk-nydelege bilder!
Sku likt å tilbringt tid i på ein slik plass ja☺

Klem M♥

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Langt i fra lei! ;)
Herlige bilder:)

Jennys fire vegger sa...

Næh, den første hytta der: *drømme* Fantastisk!

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Lillelaila sa...

Kjempekoselige inspirasjonsbilder Madelèn! Bare å drømme seg bort...
klem fra Laila

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det ser så koselig ut med slike hus..
Klem

Miss Mette sa...

Herlig inspirasjon, Madelén :)
Slik er alltid kjekt å titte på.
Det er bare så mye fint som ligger ute på internett, men ikke alt man får med seg, så slike innlegg er alltid koselig :) Har ikke fått pakken fra deg, men det er sikkert for at fjellet har vært stengt i noen dager - det snør jo :D
....men det dukker vel opp snart tenker jeg, GLEDER meg masse i alle fall :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Romantikk-takk. sa...

Lekkert,lekkert,har alltid likt interiøret her. Kjøper et blad som heter Country Sampler,der er det såååå ye lekkert. Blir ikke lei av bildene her nei.
Klem.

Related Posts with Thumbnails