"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 9. mars 2011

I'm apparently Queen.


Jeg var så heldig her om dagen at Daisys Home ga med denne
spenstige awarden.
I'm apparently Queen of fucking everything ;P.

Om jeg er eller ikke, så er jeg i allefall Queen of Bettum Villa.
Her styrer jeg med en myk hånd.
Min kjære får lage mat til meg og hver kveld blander han en kopp kakao så jeg faller i søvn.
Bettum Villa er blitt et imperium hvor meg og min kjære kan leve lykkelig alle våre dager. Og dere er hjertlig velkommen på besøk!

OG...

Jeg vil også utroper meg selv som Queen of the loppemarked.. hihi.
Hvem vet.. kanskje det resulterer i at jeg får en rød løper inn på årets loppemarked arrangementer. Eller kanskje VIP billett.. eller tidligere adgang. Nå gleder jeg meg ;P.

Sender awarden videre til alle Queens der ute.


Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

tove sa...

Gratulerer med award og ny blogg butikk. Headeren er veldig flott. Syns du skal være fornøyd med den.
Leker med tanken om å lage en blogg butikk jeg og. Er det noen spesielle regler som gjelder for blogg butikk?
Ønsker deg en fin dag
Klem TOve

Jennys fire vegger sa...

Grattis med award, artig den der! :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer med award! SÅ morsom den var.

Innlegget ditt i dag hadde en snert over seg, som gjorde at jeg begynte å smile. Herlige du!

Ønsker deg en fin kveld!
KLem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med award.
Har en overraskelse til deg på bloggen min.
Ha en fin kveld
klem

trine sa...

Som alltid blir jeg i et særdeles godt humør av å titte på bloggen din Madèlen:D

Gratulerer med awarden og tittelen måtte jeg le godt av hehehe...

Ha bare gode dager!

Huldra sa...

Grattis så mye med awarden! Denne er bare helt rååå, og veldig deilig å få. :)

Nydelige bilder i innlegget over. Treet var herlig trolsk! :)

Related Posts with Thumbnails