"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 6. mars 2011

Kjøkkenutfordring!!


Norske Interiørbloggere har dratt igang enda en utfordring. Denne gangen er det kjøkkenet som skal få skinne i alle de norske hjem.
(eller i allefall de 240 bidragene som har kommet inn til nå ;P)
Ta gjerne en titt HER på alle de flotte kjøkkene.
Så her har dere mitt kjøkken.


 (Kjøkken med landlig stil)

Kjøkkeninredningen var vel noen år gammel når jeg kjøpte huset for fire år siden. Så i mine øyne er dette interiøret flunkende nytt og jeg nyter det. :D:D
Hele innredningen kommer fra frankriket et sted.
(noe jeg ser på som en bonus)

Men nå i høst så var vi så uheldige at vaskemaskinen (som var svart) gikk føyken og da ble det eneste alternativet å kjøpe en ny (super billig) hvit en. Det ødelegger kanskje litt på det estetiske, men skitt au... vaskemaskin måtte jeg ha.

 (Dette etasjefatet fikk jeg som innmeldingsgave en gang)

Ellers så fikk jeg sydd en ny gardin til det lille vinduet i dag 
(som dere ser på oversiktsbilde).
Og jeg er sååååå fornøyd!!
Det skal nevnes at vinduet er gammelt, punktert og fullt av døde insekter, så ønsket var å få vekk fokuset fra det. Noe som jeg føler jeg har klart. Lykke!!

 (Jeg elsker denne flotte kranen, men aner ikke hvor den er fra)

Ellers prøver jeg å være sparsom med pynt på selve benken, fordi jeg liker å ha plass til å "bevege meg" når jeg først er på besøk.
Det skal også nevnes at her i hjemmet er det gubben som er mesterkokken, noe jeg liker veldig godt ;).

Så nå har dere sett mitt kjøkken (igjen).
Håper det kunne bidra til litt inspirasjon.

Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

Maias Lille Verden sa...

Kjøkkenet ditt er så koselig! Skikkelig gjennomført, hjemme hos meg er det litt hummer og kanari. Mannen liker å ha masse ting framme, mens jeg helst vil gjemme unna alt. Så da ser det ut som det gjør - ikke bra.. hihi!

Ønsker deg en fin lørdagskveld!
Klem

Fossestua sa...

Lekker innredning, og den vannkranen skulle jeg gjerne ha hatt på vårt kjøkken! Nydelig :)
Klem fra Lise

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du har eit kjempelekkert kjøken. Liker at det ikkje er kvitt slik eg føler "alle" har:)
Lekker gardin og, flinke deg:)
Bildene dine var så fine, masse lykke til!
Ha ein super kveld!
Klem:)
PS; eg beundrer deg for i det heile tatt å tørre å køyre i Oslo. Eg kjenner eg får panikk berre med tanken;)

Trine sa...

kjempeflott kjøkken :D
skjønne godt at du e superfornøyd!

vurdere å melde mæ på, men først må det ryddes litt rundt om kring :P
Å det står på plan i morra..
så får vi se om det bli tid til nå bildetaking og konkurranse deltakelse fra mæ :)

Lykke til hvert fall :D

Klæm

trine sa...

Kjøkkenet er bare helt PERFEKT og jeg har sett det i virkeligheten på godt og vondt(rotete).

Når en må leve etter lommeboka som de fleste må så hender det vel at alle får noe som luser hvitt,eller?

Ellers så fikk jeg ,som vanlig,en god klukkelatter av din beskrivelse av det lille kjøkkenvinduet og dets "gjester"

Har ikke vert og titta her på noen dager så i dag skal jeg ta meg tid til å lese spesiellt om vår tur til Oslo:):):):).
Ha en super søndag!

Camilla sa...

Kjempe flott kjøkken, lykke til i utfordringen!

Håper fastelavenssøndagen blir fin!
Klemmer fra meg.

Martilie sa...

Veldig flott kjøkken!
Jeg liker mørke farger - så dette var midt i blinken :)

Nyt kvelden!

Klem fra Tove

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg kjøkken du har!!♥
Likte vinduet der☺

Klem M♥

Daisys home sa...

Lekkert kjøkken, med gjennomførte detaljer.
Psst...har noe til deg på bloggen min om du ønsker å ta den med deg:)
Ha en kos kveld,
klem
sissel

Kristine sa...

Takk for hyggelig kommentar til mitt kjøkken - er egentlig litt enig med deg i at det kan bli litt mye hvitt i blogglandia. Liker kjøkkenet ditt veldig godt - og ELSKER kummen!!! :-)

Leste innlegget ditt om Oslotyren - morsomt!!! :-))) Men jeg skal på Ikea Slependen på tisrdag - er det fortsatt stengt av en del da? Vet du det?? Typisk når man endelig har anledning til å reise innom... :-(

Ha en finfin kveld!!

Klem Kristine :-)

hobbyvimsa sa...

Nydelig kjøkken!!

Lykke til,og ha en fin kveld:)

Klem Linda;)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Ååå for et nydelig kjøkken!
Sånn vannkran ønsker jeg meg..
Lykke til i utfordringen!

Gyngestol og kaffigrut sa...

Takk for koselig kommentar hos meg!
Jeg har nylig malt kjøleskapet, så jeg vet ikke om malingen vil skalle av etter en stund. Håper jo inderlig ikke det...Flaten var glatt, men det virket som malingen festet godt.
Ble nok ikke så mye klokere av det svaret, men, men,
Ha en fin uke!

fru Nielsen sa...

Hei :)
For ett nyyydelig fransk kjøkken du har :)
Slik en kran har jeg bare så lyst på (misunnelig)
Ha en nydelig dag
klem klem Heidi

Sophie Mari sa...

Så nydelig kjøkken!!! Elsker også når det er lite ting på benken. Mer plass til arbeid :)
God mandag♥
Klem fra Sophie Mari

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så koselig kjøkken du har!! Blandebatteriet er bare rååålekkert!

Lykke til i utfordringen!
klem.

Anno1925 sa...

Koselig kjøkken du har!
Enig i at det er viktig med tumleplass - av samme grunn er også min kjøkkenbenk ganske tom.

Apropos oppvaskmaskinen... du kan få den svart ved å kjøpe et stykke sort folie fra en av mange folieleverandører. Lønner seg å ringe litt rundt, for prisene kan variere veldig.

Klem Linda

Related Posts with Thumbnails