"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 8. mars 2011

Ny bloggbutikk!!


Ja, da har jeg gjort det!! (igjen).

Bestemte meg her om dagen for at jeg ville opprette en helt ny bloggbutikk. Med ny design, navn og nettadresse.
Så for alle dere som fulgte min tidligere salgsblogg:
jeg håper dere følger med videre!
For den andre er nå slettet ;).


Her, som i den forrige bloggbutikken, vil det fokuseres på gjenbruk, bruktfunn og hjemmelagde artikler.
Og nå er det jo ikke lenge til loppemarked sesongen starter opp i Vestfold og da skal dere nok se at det blir litt tilskudd til butikken.

GLEDER MEG!

Hva synes dere om headeren?


Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

June sa...

Hei Madelèn!
Gratulerer med ny bloggbutikk!
Du har akkurat fått din første følger der. :))
Headeren er kjempeflott! Lun, nostalgisk og veldig beskrivende!

Lykke til!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Dette blir nok superbra! Grattis! Og headern var knallfin!!

Ha en fin dag
Klem Janne Merethe

`Hekla` sa...

Hei hei. Så flott. Gratulerer. Jeg synes headeren er flott!!

fillamor sa...

Søøt header med rolig og nydlig farger og bakrunn.


Ps. Hvilket program bruker du for å lage så fine headere?
Hadde vært fint om du hadde et innlegg om det.


Hilsen me!!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

gratulerer med nye bloggbutikk
Synes headeren din var kjempe fin.
Ha en fin dag
klem

Maias Lille Verden sa...

Gratulerer så masse med ny bloggbutikk! Nydelige header! Du er så flink!

skal ta meg en titt der inne snart :-)

Klem

Daisys home sa...

Kjempeflott header !
Grattis med ny bloggbutikk, som jeg har sagt tidligere, du er kjempeflink:)
Masse lykke til
klem sissel

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Gratulerer med ny bloggbutikk! Jeg følger;)

N Y D E L I G header!!

Klem:)

trine sa...

Denne likte jeg!

Lys ,trivelig og praktisk som bare det.

Flink ja,det er bare forbokstaven:D

Related Posts with Thumbnails