"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 1. mars 2011

Nyeste Bolig Drøm


Bildet dere ser her er egentlig fra i går kveld, men det kunne like godt vært fra i dag.... for jeg sitter fremdeles og blar.
Med dette bladet og Vakre Hjem så har jeg fått det perfekte utgangspunktet for å bli overrøst med inspirasjon.
I like!
Har dere noen favoritt blader?
Eller kanskje det er nok med blogglandia?
For min del sier jeg: "Ja takk, begge deler!"


Må jo også nevne at basillen har kommet å tatt meg igjen..
(og jeg som gjemte meg så godt denne gangen).
Jeg ligger rett ut på den nye sofaen og synes veldig synd på meg selv. Host, host! Jeg kunne gjerne vært foruten et munnsår på størrelse med lillefingerneglen min på drøvelen min.

Kan trygt si at jeg ikke har spist så mye spennende de siste dagene.
Og jeg som er så glad i mat.
Men det er jo bare den vanlige influensan.. så om noen dager er jeg nok tilbake igjen. Gudsje lov.

Ønsker alle som er innom en super duper uke!

Klem Madelén

PS: Notabene har 50% på ALLE tilbudsbøker mandag-onsdag denne uken. Her er det mulig å gjøre mange kupp.
Og de har haugevis med hobbybøker til 39,-
(som da blir 19,50 på tilbud). TJOHEI!! 

17 koselige kommentarer:

Fossestua sa...

Huffda, de basillene er noen luringer! Får håpe du blir frisk snart :)
Når det gjelder blader, så finner jeg all inspirasjonen jeg trenger her i Blogglandia. Men ett blad MÅ jeg ha, og der er Jeanne dàrc Living! Elsker det!
God bedring Madelèn :)
Klem fra Lise

Jennys fire vegger sa...

Hei, og takk for kommentar. Spennende å "prøve ut" før jeg velger sitat. :-) Men du, tv-stue? Hva med:

- Art may imitate life, but life imitates TV.
- Nothing is really real unless it happens on television.
- Television is not real life.
- TV is chewing gum for the eyes.

:-D

Så synd at du har blitt syk, men koslig å ligge rett ut på en "ny" sofa da ihvertfall. :-)

Jeg har BoligDrøm som favoritt, men abbonerer også på Rom123. Blogglandia er helt fantastisk, men koslig å bla i noe også.

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Jijji sa...

God bedring, Madelén!
Boligdrøm ble kjapt blant mine favoritter - det er bare så herlig med masse inspirasjon:)

Ha en herlig uke du også!

Klem fra Jijji

June sa...

Jeg sitter her og gleder meg til å "åpne" nyeste Bolig Drøm akkurat nå! Kjøpte det i går kveld og skal kose meg med det i ettermiddag.
Akkurat som deg så har jeg Vakre Hjem og Bolig Drøm som to av favorittbladene. Lev Landlig og Magasinet Jeanne d`Arc Living er de to andre "faste" her hos meg. Svenske Lantliv er heller ikke å forakte! :)

Riktig god bedring til deg som har fått influensa! Håper du kommer deg igjen fort og at du klarer å stelle godt med deg sjøl og kose deg til tross for hosting, fresing og feber! :)

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Elin sa...

Huff så kjedelig å bli syk da:(...Men bra du har nye interiørblader å bla i...Det er koselig det:)
Ønsker deg riktig god bedring:)

Klemmer Ea

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Helt enig med deg! Boligdrøm er mitt nye favorittmagasin, det troner på toppen sammen med Vakre Hjem:)
Masse herlig inspirasjon å hente i dem begge!

Er visst ikke så lett å gjemme seg for disse basiluskene, håper de reiser videre snart.
God bedring!

Klem.

igi sa...

God bedring! Jeg vakler litt mellom hvilke blader som er min favoritt. Har nok mange favoritter. Bolig drøm er absolutt en av dem.
Klem

Romantikk-takk. sa...

Jeg sier som deg ja takk begge deler,men har merket at mitt forbruk av magasiner har gått noe ned siden bloggestart. Å strikke til nøstebarn var en supergod ide,så nå har jeg bestilt mykt bomullsgarn og skal smette imellom strikk til de små også. God bedring til deg.
Klem fra Mette.

`Hekla` sa...

Huff da. Aldri morsomt og være syk. God bedring til deg. PS: Startet tidlig i januar på teppet mitt, inkludert en del pauser. Gikk greit da jeg brukte nål nr 4:-)

Maias Lille Verden sa...

Hei snupp!
Åh nei! er du blitt syk?! Jeg håper du blir bedre snart...

Ukeblader er min inspirasjon og mitt friminutt, jeg elsker bonytt og boligdrøm jeg da :-)

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Uff so KJEDELEG å vere sjuk :( Goooood bedring♥

Eg syns det er kjempekjekt å sette seg ned med eit interiørblad☺ Abbonnera på to, og lurer på å abbonnere på BoligDrøm også....☺

Hadde vi bere hatt Notabene her hadde jo det vore eit supert tips...☺

Klem M♥

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

God bedring!
Her er det også ja takk begge deler. Gleder meg til "hverdagen" kommer tilbake og jeg faktisk har tid til å la meg inspirere igjen.

Klem

Familien Furu sa...

Du får all min sympati :) Jeg liker så godt å lese alle interiørblader egentlig, men jeg syntes det er så stive priser på de så jeg tar meg sjeldent råd til å kjøpe det.

Masse god bedring :)
Klem klem

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Takk for koselig kommentar...jeg leser mange interiørblader, og en av mine favoritter er danske Isabellas. Jeg liker så godt den lette sommerhusstilen, også er jeg veldig glad i danmark.
klem...Ellen

Lillelaila sa...

Lesestoff må jeg ha på sengen!
Liker veldig godt Isabellas.. det er nok favoritten, eller så er jeg veldig glad i interiørbøker, Cath Kidston,Cabbage and Roses,Rachel Ashwell og mange fler..
Ønsker deg god bedring Madelèn!
Kos deg på sofaen med te og interiørblader!
klem fra Laila

Daisys home sa...

Ikke noe særlig når basillen inntar kroppen. Har selv sløvet hele uken, med revmatismen som herjer..
Jeg ble litt skuffet etter denne utgaven av Boligdrøm..
Har abonnert fast på Boligpluss og fått dette i postkassen så fortsetter vel med det..tror jeg!
Koster litt vel mye å kjøpe alle de fristelsene som står i bladhyllen, Og skulle bli skuffet attpåtil.
Får vel hente inspirasjon av de hærlige bloggerne her inne også.
Masse god bedring til deg ,
klemz sissel

Kaoskontroll sa...

Så skjønn du er! Og jeg setter så absolutt pris på dere følgere, det hender bare jeg får litt "Åh så hyggelig at så mange vil følge meg! Sååå mange...! Oh ups!!!!"- knip i magen. Sikkert helt normalt! ;)

Jeg liker dette nye bladet veldig godt. Så godt at det etter to leste blad kjemper om favorittplass med Vakre hjem... osv. Og jeg er blitt avhengig av å kunne bla. Får masse inspirasjon av blogger, men bladene er små skatter jeg koser meg med likevel. :)

Klem

Related Posts with Thumbnails