"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 25. mars 2011

Nyheter fra H&M

(romantisk blomsterkjole, blomster jumpsuit, svart jumpsuit)

Bare en kvikk tur innom i dag for å vise dere noen av nyhetene fra H&M. Disse 3 plaggene likte jeg skikkelig godt, så jeg gleder meg til de kommer i butikken slik at jeg kan prøve dem.
Er jo ikke alltid at det som ser bra ut på bilde blir bra på kroppen.


Er nok ikke tilbake her på bloggen før på mandag. For helgen er fullstappet med jobb og diverse annet uinteressant.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Riktig tøft!!! ,)
Har sett noe annet lekkert som jeg MÅ prøve ,)
Nyt helgen hva enn du skal <3
Klemmer Anki

Landlige Hjem sa...

PSsst! De har masse fint i katalogen også.. takk for herlig tips Madelén <3

HANNES DAGBOK sa...

Enig med deg....nydelig!!!

Nyt helgen Madelén <3

Stooor klem!

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Oj, så fiiine! Jeg som skulle på bloggrunde uten å få shoppingideer.. He,he.. Ha en fin og travel helg søta! Stor klem Cecilie

Jennys fire vegger sa...

Fine klær! Håper de er like fine "live" også. :-)

God helg til deg og dine!
Klem Jenny

Maias Lille Verden sa...

H&M klarer alltid å lage noe jeg har lyst på - og det er ikke så dumt med tanke på prisen :-)

Kos deg i helgen, selvom du må jobbe...
Klem

Atelier Kari sa...

Hjertelig takk for kjøkkenskryt på Fjellhytta-bloggen min. Flott side du har! Ha en kreativ gladhelg!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelige klær, H&M er flinke å kjøpe inn. Tenk når vi kan hoppe inn i slike lette sommerklær igjen! I natt stiller vi klokken - lengre ettermiddager - det blir det?

Så fine gardiner du fikk deg! Løperen er også flott! Du kan sy!

Ha en travel men god helg videre!
Klem fra Hjørdis

trine sa...

Vakre klær det der!En skulle vært 17 år igjen:D

Likte den jumpsuit greia veldig godt.
Sikkert deilig å ha på.

Ha en deilig helg.

Home By Virginia sa...

Fine plagg :)

Gleder meg til å friske opp garderoben når våren engang kommer... :)

Ha en fin søndag!

Klemmer ♥

Related Posts with Thumbnails