"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 10. mars 2011

Ut på tur: Vallø.

I helga som var bestemte meg og kjæresten oss for å sette oss i bilen og dra på oppdagelsesferd.
Været var jo så fint og det var leeenge siden sist gang.

Turen endte tilslutt på Vallø for å ta bilde av dette "huset".
Min kjære skal kanskje ta et bandbilde forran denne så da måtte jeg være med å stå litt "modell" forran bygningen.
(de bildene skal dere være så heldige å ikke se).


Jeg måtte jo også prøve å ta noen bilder, så tårnet var mitt fokus.
Skulle virkelig vært flere slike særegne bygg rundt omkring. 


Når gubben sa seg fornøyd så kjørte vi en tur opp til nærmeste tettsted hvor jeg ville se på et tomt lokale.
Her sto jeg utenfor butikkvinduet i noen minutter og dagdrømte om å åpne min egen lille interiørbutikk. Med lyse panelvegger, lyst inventar og alle interiørduppedingser ei jente kunne ønske seg. Ahh.. herlig!
 Det kommer jo selvfølgelig ikke til å skje, med det første, for kapitalen er ikke akkurat sterk her i huset.
Men det var deilig å drømme litt likevel.


På hjemover veien tok vi en tur innom en kirkegård hvor vi fant dette stilige treet. Lyset traff greinene perfekt slik at det nesten så ut som et troll. Og da sa det jo seg selv at jeg måtte dra frem kameraet og knipse litt. Enda en vellykket tur unnagjort. :D


Merker at jeg gleder meg mer og mer til våren, men for øyeblikket regner det og snør om hverandre. Huff a meg!

Har jeg foresten fortalt at jeg skal sy meg gardiner til stua?
Fortsettelse følger...

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Lillelaila sa...

Flotte bilder du har tatt!
Og det med bandet på Vallø kommer til å bli kjempetøft!
Drømmer må vi ha Madelèn, og man skal aldri si aldri.. Kan lett se for meg deg bak disken i egen butikk. Den tror jeg hadde blitt utrolig spennende!!
klem Laila

Maias Lille Verden sa...

Hei og hopp!
Som alltid presenterer du så fine bilder :) Synes det er så gøy at dere bare kaster dere i bilen på jakt etter eventyr :-) hihi! HErlig!

Herlige drømmer du deler med oss, hadde du åpnet butikk hadde jeg garantert kommet og handlet - garantert!!! Men som du sier, det er ikke noe i veien for å drømme stort - det er jo gratis...

Gleder meg til å se gardinprosjektet ditt :-)

Stor klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Herlige bilder du viser.Viktig å dag drømme,jeg gjør det hele tiden!!Vindus shopping er også sunt for helsen:)

Ha en fin helg!!

klem Linda:)

fryd&forandring sa...

Ahhh, en egen liten interiørbutikk hadde vært drømmen ja! Begynner å bli et godt utvalg av disse i omegnen, men blir aldri lei fordet! Jeg hadde garantert kommet innom! Nydelig tre -og lykke til med gardinene!!

Barbro sa...

Så herlig med tur på måfå!!
Nydelige bilder :)
Ha en fantastisk helg!
Klem fra Barbro

HANNES DAGBOK sa...

Så deilig med en liten oppdagelsesferd...de mulighetene forsvinner jammen fort med småbarn i huset;)(les:misunnelig)
Hva skulle vi gjort uten drømmene vår madelén...de krydrer hverdagen og gir oss glede!

Gleder meg til å se gardinene dine...vet jo at de blir fine,da:)

Stoor klem!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg digger slike spontane oppdaleseturer. Vi har hatt lite av dei i det siste, men til våren kanskje?:) Flotte bilder du har tatt. Gleder meg til å sjå gardinene dine;)
Klem:)

Miss Mette sa...

Hei Madelén
…og god lørdagskveld :) En liten stund siden jeg var innom deg, beklager det – men har, og er ikke helt i form for tiden… Så først nå at du har en giveaway, og den vil jeg selvsagt være med i :) Kjempeflott premie som jeg gjerne kunne tenke meg :) Skal inn å melde meg på nå… og skal også ta meg en tur innom blogg butikken din :) …så spennende da! Flotte bilder du har tatt på turen til Vallø, kjekt med slike oppdagelsesturer – kjekt å se noe annet, og alltid moro med nye motiv… og det er veldig lov til å drømme seg bort, gjør det jeg også :)) mye…. ;) Ønsker deg en fin kveld videre, kos deg… Klem fra Mette

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Herlig industribygg...sikkert fin location for foto.
klem...Ellen

http://www.ninasskatter.com/ sa...

herlig blogg.
La meg til som følger.

Related Posts with Thumbnails