"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 23. mars 2011

Vårlig og humoristisk inspirasjon.

Som mange allerede vet veldig godt så er det utrolig mange skatter og finne på http://www.epla.no/ .
Jeg var å vindusshoppet litt på siden her om dagen og fant disse utrolig søte, humoristiske, vårlige øredobbene.
Jeg bare ELSKER dem!!!
Og jeg skal i allefall skaffe meg et par når årets feriepenger/skattepenger kommer... for nå har jeg kjøpestopp.
Øredobbene kommer fra eplabutikken My Fie.
Sitat fra siden:
 "My Fie er en butikk som drives av mor og datter, Anne-May og Sophie. Vi er kjempeglad i alle de som følger vår butikk og setter pris på det vi lager. Her vil du finne smykker i alle variasjoner."
Og det er virkelig sant... her finner man MASSE spennende.

Så jeg anbefaler alle som har sans for smykker med litt karakter om å besøke denne siden
(My Fie har også en blogg.)



Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Sophie- Mari lager så flotte ting!:) Og dei du viser var supersøte!!;)
Så flotte gardinene og løperen vart! Eg syns du snart skal kalle det ting-du-virkeleg-kan ;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

trine sa...

Det er de mest originale og tøffe øredobbene jeg noen gang har sett!

Takk for tipset Madelèn. Der skal jeg inn og titte med en gang:D

Ha en flott onsdag!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så stilig!! Må nok inn der å titte;)

Klem.

Sophie Mari sa...

Å tusen takk for innlegget om butikken Madelén!! Vi setter stor pris på alle koselige tilbakemeldinger <3

Litt rolig fra min side i bloggverden akkurat nå, har akkurat begynt i ny jobb for å få endene til å møtes :)
Kommer sterkt tilbake når jeg lander litt på jorda igjen ;)

Ønsker deg en nydelig dag og (snart) god helg!!
Stor klem fra Sophie Mari

Maias Lille Verden sa...

Så fine! Takk for inspirasjon! Dette var virkelig smykker med egen snert!

Klem

Lillelaila sa...

Skjønner ikke hvordan de klarer å lage noe så flott jeg..og så smått da..
Kjempefine var de!
klem fra Laila

HANNES DAGBOK sa...

Åååå disse var jo så søte!...hadde vel gått konstant søtsyk med dem i øra;)

Håper alt er bra med deg snuppa og at den kommende helgen blir helt topp!!

Stooor klem!

Jennys fire vegger sa...

Så kule! :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

kvinne sa...

Skikkelig stilig! Kjempeskjønne!

Related Posts with Thumbnails