"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 22. april 2011

Alternativ påskepynt.

En kan si at jeg synes det er litt morro å sjokkere og kanskje være litt annerledes. Årets påskepynt er derfor et resultat av det.
Dessverre fikk jeg aldri tatt meg tid til å skrive den ut og putte den i en ramme (får huske på det til neste år).

(bilde fra google images)

En skal vel være ganske pling i bollen for å kalle dette påskepynt, men der har du min smak og humor ;P.

Ønsker alle som er innom bloggen min en solfylt påske med mye glede og hygge.


Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Christina Mari sa...

Hihi!
Alltid artig å se,og alltid koselig å titte innom deg!
Håper du har en nydelig påsketid.
Klem Christina

Brit sa...

Årets påskepynt:) Mulig jeg må ta en utskrift av samme sort å henge opp i kaninfjøset for mine 21 små levende påskekaniner:)

HANNES DAGBOK sa...

Hahaha...utrolig kul!!!

Håper du nyter påsken snuppa:)

Stooor klem!

igi sa...

He, he! Fantastisk kult!
Klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Artig og alternativ påske pynt:)
Ser for meg at du har en slik stor gammeldags skole plansje eller hva det heter,hengende på veggen:)

ha en fin påske helg!!

klem Linda:)

trine sa...

Hehehe jeg syntes den der var helt super:D

Iallefall noe ikke alle har !

Related Posts with Thumbnails