"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 24. april 2011

Dagen derpå...


For å si det sånn... jeg sto opp for en time siden.
Enough said!!

Kroppen har vel følt seg bedre, men det er vel prisen en må betale for å ha det såååå morro som vi hadde det i går, på påskefesten til et vennepar av meg.

Så i dag skal det slappes av. Så mye som mulig!
Pizza står på menyen (nam nam) og det blir sikkert action film.

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Lotta sa...

Hehe! Men sikkert verdt det:) Ha en fin dag! klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hehe, shit happens! Men det er som regel verdt det;)) I slike tilfeller er det helt greit å ha en dag ekstra å komme seg på;)

God bedring;P

trine sa...

Da har du hatt det gøy når kroppen krangler skikkelig he he ...:D

Godt at du har fri i hele dag da og rekker å komme deg igjen før du skal på jobb!

Ses snart forresten;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehehe..håper formen er bedre no:) Lenge sidan eg har vore fyllesjuk, men så går eg jo glipp av festen og då;)
Så flott det vart med partytelt i hagen din, og den trollhasselen din vart eg litt misunneleg på kjenne eg;)
Ha ein super mandag!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails