"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 1. april 2011

Det skakke værra så lett alltid...

Ja, hva skal man si...
Dagene går treigt og fort samtidig.
Bloggen er kjedelig og flott samtidig.
Og livet er fælt og fantastisk samtidig.
Og det snødde IGJEN i går... grrrr.
Ja, jeg har PMS og skikkelig vondt i magen.
 Kanskje barnslig eller tåplig å skrive om slikt på en interiør blogg, men jeg vil i allefall gi en god grunn for at det er helt dødt her inne. Inspirasjonen har gått i stå, bilder er inteteksisterende og huset faller fra hverandre. Og ute er det snø, slaps og masse selvforskyldt hundebæsj.
 Overdramatisk... joa, kanskje en smule.
 Jeg har i tillegg jobbet ekstra mye den siste uken, så har ikke hatt mye tid tilovers for fritidsyssler. Men når snøen endelig forsvinner her ute så kan jeg begynne å fikse og stelle. Kanskje jeg finner på noe nytt å dele med dere da...? ;)
Så inntil videre så melder jeg ifra om en bitte liten bloggpause til jeg har litt glede å spre rundt meg. God idé ikke sant?

♥Men ønsker alle som er innom en PMS fri helg♥

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

tove sa...

Ta deg en liten pause du. Gleder meg over bloggen din uansett...
Ønsker deg en fin helg
Klem TOve

Tonje sa...

hehehe du fikk ihvertfall meg til å smile, i all elendigheten.

Ha en god helg!

Klem

igi sa...

*smil' ærlighet varer lengst. Gleder meg til du er tilbake.
Klem

Mette sa...

Hei Madelén :)
Ja, en pause kan vi alle sikkert treng innimellom... Kjenner meg veldig godt igjen her :) Kan til tider være en kabal å få alt gjort :) Ønsker deg en velfortjent pause, kos deg masse, nyt dagene og våren som ikke er langt unna nå :) Gleder meg til du er tilbake, det gjør jeg :) Du så meldingen fra meg ikke sant? - gaven kom i posten men jeg har ikke fått satt meg ned ennå lest i dem - bare bladd fort igjennom :) Tusen takk igjen for en gledelig og herlig gave :) Stor klem fra Mette

Barbro sa...

Sånn er det bare noen ganger. Det er godt du har humor oppi det hele i hvert fall!!
Ønsker deg en fin helg, helst uten PMS!!
Klem fra Barbro

Li/Småtingene sa...

Vel... Når man klarer å "ta tyren ved hornene" med humor slik som du gjør her, er det vel ikke noe farlig!! Stress ned og fokuser på deg selv en stund, så er du nok straks tibake til ditt blide jeg :-))
Det er fortjent!

Klem

Romantikk-takk. sa...

Pms er no dritt,for å si det rett ut. Har plagdes med selv,isj. Ta deg en god pause du og blogg når du føler for det.
Goklem fra meg.

Lillelaila sa...

Nei det er ikke alltid så lett Madelèn, men det går over..det vet jeg!
Lurer på om jeg kan låne et av bildene av deg? Bare sånn får å henge frem til advarsel for andre sånn en gang i mnd ca ;)
Pms er tøffe saker..
Slapp av og kos deg så godt du kan!
klem fra Laila

Har du forresten fått med deg at gjenbruksbutikken åpner på Skoppum idag. Det liker vi!!!

Jennys fire vegger sa...

Sånn er livet innimellom, ja. :-) Ta det med ro og kos deg i pausen. :-)

Ha en fin lørdag!
Klem Jenny

Elin sa...

Deilig med en liten pause i ny og ned;)
Gleder meg til du er tilbake:)

Klemmer Ea

Maias Lille Verden sa...

Hei Madelén!
Det hørtes ut som om en liten bloggpause ikke er såå dumt, noen ganger er det bare sånn.. Gleder meg til du er tilbake :-)

Klem

Daisys home sa...

Du vant Give Awayen inne hos meg Madelen.Kanskje et lite lyspunkt i bloggepausen din, håper jeg :))
Ta kontakt, du finner mailadr min på bloggen, så jeg kan sende deg Premien.
Ha ei strålende fin helg
Klem Sissel

Sophie Mari sa...

Jeg har vært gjennom det samme Madelen. Det gjør godt å få en liten pause. Gleder meg masse til du kommer tilbake.

Jeg har også en liten award til deg i bloggen min. Håper du får en nydelig søndag!
Stor klem fra Sophie Mari

Kari-Anne sa...

Høres ikke noe godt ut med PMS plager:/

Det kan være godt med en pause, sanke inn litt inspirasjon og bare kose deg:)

Gleder meg til du kommer tilbake igjen. Du har en kjempefin blogg:)

Tjukk tåke idag å gitt
God søndagkveld!
Kari-Anne :)

trine sa...

Ha ha ha ha ,gud bedre å jeg lo av dette innlegget Madelèn.Du fortjener en pris for denne!

Å kunne beskrive og illustrere med bilder et fenomen som er så forjæ...g med sånn snert og humør er helt fenomenalt.

Slapp av og pust gjennom nesa det hjelper alltid. Og problemet bedrer seg med åra men det er vel en fattig trøst antagelig.

Ha bare deilige dager alle tre:)

Related Posts with Thumbnails