"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 30. april 2011

Et ønske om..

..en god helg for alle som er innom bloggen min i dag. 

Her nytes sommerværet i fulle drag. Går barbeint og i shorts... ahhh., deilig!! Jeg har til og med fri.

Jeg har også vært på loppemarked både i går og i dag hvor det ble med alt for mye hjem (og jeg ble 700,- fattigere.. iiikk).
Min far måtte til og med komme med henger for å få med alt hjem.
Godt man har folk rundt seg som ønsker å hjelpe til sier jeg...
Thank you!

Så hvis dere klarer å smører dere med litt tålmodighet så skal jeg prøve å lage i stand et/eller flere loppeinnlegg om noen dager.
Håper dere gleder dere for her ble det mange skatter.

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Mamsens hus sa...

Jeg venter i spenning. ;)
Ha en fortsatt fin helg.
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åja eg gleda meg☺☺
Har ein del ting eg sku visst fram eg og-kjøpt på finn...men forma mi er ikkje på topp og vi har besøk i helga so treigt med innlegg her for tida...

God helg☺

Klem M♥

Trine Marie sa...

Så fort lønna kommer inn må nok jeg ha meg en tur på loppisen og! Gleder meg til å se funnene dine! Lurt også på om du laget den "jordbærkaken" fra oppskrift eller om du fant på den selv? Skulle gjerne ha laget en selv.. Utrolig fin var den i alle fall! Håper du har en fin helg!

Monica sa...

Gleder meg til å se:) Ble bare 200 kr fattigere i dag jeg, men ble ikke med noe av det jeg egentlig så etter hjem :P Jaja, sånn kan det gå!

Ha en fin helg!

Iselin sa...

Gleder meg veldig til å se skattene du har fått tak i :)
Ha en fin kveld!

Maias Lille Verden sa...

Så det lønte seg å kjøre til Sande?! Hihi! Venter i spenning...

Deilig det været her altså :-) Jeg og Nala har vært ute i hele dag og bare kost oss!

Klem klem

Jatte sa...

Oi oi, 700 kr på LOPPIS ? GLEDER MEG TIL OG SE:D hehe..

Herlig trollhassel, elsker disse trærne og vil plante en i hagen her neste år tenker jeg..

Ha en herlig Søndag,
Klem Jatte♥

Trine Marie sa...

Takk igjen! Fann massevis av fine kaker! Tenkte jeg skulle lage ett par til kusinene mine. Tror de kommer til å elske dem! :) Takk for ideen!

Lillelaila sa...

Ja da venter jeg spent Madelèn!
Da er det nok noe stort du har skaffet deg siden du måtte ha henger *smiler*
Gleder meg!
klem Laila

Related Posts with Thumbnails