"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 25. april 2011

Hjemmelaget fristelse.

Da var jeg tilbake igjen vettu, uten fyllesyke ;).
Men bare slapp av folkens... jeg var ikke mer fyllesyk enn at jeg klarte å lage hele to middager til gubben og meg, samtidig som jeg sydde denne lille kaken for hånd.


Kake med 2 jordbær og hvit/rosa glasur.
Frister det?
Jeg fikk i allefall lyst på kake ♥. 

"Kaken" står på et nydelig lite fat som jeg fikk av svigermor her om dagen. Gullkant og roser (egentlig litt for sukkersøt for min smak, men jeg merker den gror på meg). Den kan henges opp på veggen til og med.

Nå bærer det avsted på middag hos et vennepar. Skulle vistnok få kalkun... spennendes :).


Klem Madelén

PS: Mamma har vært her i dag og hjulpet til med å rydde i hagen.
TUSEN TAKK! Gleder meg til å vise frem bilder av hagen dette året.

9 koselige kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig kake... utrolig kreativt!
Håper du får en fin kveld.
Gleder meg til kommende hagebilder.

salige lavendel sa...

Kake uten kalorier er bra =) Jeg prøvde forresten oppskriften din med havrepannekaker, den falt i smak!!

MissMette sa...

Hei Madelén
Så NYDELIG ღ denne var bare skjønn...
Så flink og kreativ du er :) kjempegøy å titte innom deg ღ Ønsker deg en fortsatt fin mandag og påskedag. Stor klem fra Mette

hobbyvimsa sa...

Nydelig kake,det var ikke dårlig å klare å lage den når du var fyllesyk..det hadde ikke jeg klart:)

Kos dere med kalkun:)

Ha en fin siste påske dag:)

Klem Linda:)

Auroras hjem... sa...

Så søt ! Sikkert ikke mye karbohydrater i den kaken ;) Kanskje den hadde egnet seg her i huset. Klem Merete

Maias Lille Verden sa...

Hei og hopp!
Så koselig den kaken var. Skal si du er kreativ...

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er fyllesyk i påsken. Jeg våknet igår og lovet meg selv å aldri drikke tequila igjen, hahaha!

Ønsker deg en finfin start på uken!

Klem

Li/Småtingene sa...

For et kunstverk!
Det var ikke verst for dagen derpå-syssel, altså! ;-)

Ha en fin kveld videre!
:-)

Jannes lille sted sa...

Hei
så utrolig fin kake!
Den så jo virkelig herlig ut!
Flink du er altså!

Ha en flott uke
Klemmer Janne Merethe

mimmi-leone sa...

Så flott kake du har laget!

Ønsker deg en fortsatt fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

Related Posts with Thumbnails