"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 7. april 2011

Makeover av kurv (etter-bilder)

Her er da kurven, i sitt rette element, nemlig hjemme hos min mor.
Hun har vært på Riksen forrige uke å hatt en større operasjon, så da ville jeg glede henne med denne lille gaven når hun kom hjem igjen.

Og gjett om hun ble glad :D:D.


Trinn 1: Kurven ble malt med to strøk semi-hvit maling.
Skikkelig pirkearbeid.
Trinn 2: Et trekk av lin ble sydd til lokket og til selve kurven.
Det skal også nevnes at når jeg sydde trekket så hadde jeg en plan om at det skulle været brettet nedover kanten av kurven, men når alle biter var ferdig sydd sammen så var det ikke snakk om at det skulle passe. Derfor ble det stiftet på innsiden av kurven i steden ;P.
Trinn 3: Stoffet ble stiftet til kurven med en stiftemaskin til møbler.
Trinn nr 3 var piece of cake, resten av trinnene var litt høyere vanskelighetsgrad. I allfall for denne damen som ikke kan sy rett om så livet sto på spill..

Så hva synes dere? Ble virkelig en beauty dette her vel?


Ønsker alle som er innom en super hyggelig uke
og i samme slengen så vil jeg takke for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen ;).
Tusen takk!


Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Mette sa...

Hei Madelén
Så snill og omtenksom du er som har laget en slik flott gave til din mamma ღ Kan tenke meg at hun ble glad ja :) For en herlig gave!!! – perfekt nå til våren og sommeren som er i anmarsj… Syns du har gjort en fin jobb, for det er ikke sikkert så lett å lage trekk inni en kasse :) Da skulle du ha sett meg hvis jeg måtte ha gjort noe slik :D Syns dette var kjempefint jeg ღ Nå blir det straks litt tv-titting før vi tar kvelden her – ønsker deg en flott kveld videre. Stor klem fra Mette

Maias Lille Verden sa...

Hei på deg!
Så god du er med mammaen din! Heldig hun er som fikk en en sååå fin kurv! Du er sååå flink!

Klem

igi sa...

Den ble flott!
Kjempe koselig gave å gi bort.
Klem

Anns draum sa...

Den blei kjempefin altså:) Heldig mammaen din;)

Klem frå Ann

Romantikk-takk. sa...

Kurven ble kjempefin og så snilt av deg å glede din mor med den,god du er.
Klem.

Sophie Mari sa...

Åhh så nydelig!! Den ble bare utrolig flott! Håper du får en nydelig fredag og helg!!
Klem fra Sophie Mari

Fru R. sa...

Kjempefin kurv. Tenker din mor ble glad, god omsorg!
Klem

trine sa...

Ja gjett om jeg ble glad for den !!!

Likte den med en gang jeg så den mens den var peddikbrun til og med he he ...

Men når ungen min har brukt sine kreative evner så ble det sååå raft at jeg bare smilte og smilte:D

Tusen ,tusen takk.

Ha en flott helg alle tre.I dag skal jeg dure til Gjennestad.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du er snill du!☺
Kurven vart kjempefin-ikkje rart mammaen din vart glad☺
Håpe det går bra med ho!

Klem M♥

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så lekkert det ble...
Snill du er med mamman din. Mammaer fortjener litt slike ting i hverdagen.
Håper du får en fin fredag
klem

Familien Furu sa...

Så snill du er :) Kan tenke meg at hun ble veldig glad, det hadde iallefall jeg blitt - den ble jo så flott!!

Ønsker deg en herlig fredag
Klem klem

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Kurven ble kjempe fin!!!
snill med mammaen din du:)

Ha en strålende helg:)

Klem Linda:)

Trine sa...

Wow så flink du e :)
Skjønne jo at æ må få ut fingern her å bynne me videre arbeidsoppgava her i huset :P har nå småting som skal forandres lit på... men ting tar litt tid her i gården :)

Ha ei flott helg!
Klæm i natta
Trine

Related Posts with Thumbnails