"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 6. april 2011

Makeover av kurv (før-bilder)

Jeg er igjen tilbake i mitt ess og jeg kjenner at kreativiteten er tilbake. Gudskje lov for det, sier jeg. Holdt på å gå på døra jeg når kroppen sa "gjør noe!" mens hodet sa "ikke snakk om!".

Så på søndag begynte jeg å male første strøk på denne kurven. Skikkelig knotarbeid.
Tett etterfulgt av andre strøk på mandag. Etter det var jeg så lei av å male alle sprekkene at jeg sa meg fornøyd.


Kurven har blitt malt med noe restegulvmaling jeg hadde i skapet. Man tager det man haver, ikke sant?
Og sist men ikke minst, i går så sydde jeg trekk til lokket og en pose til å ha oppi. Alle mål var jo selvfølgelig feil så det ble ikke sånn jeg hadde sett for meg, MEN jeg fikk nå stiftet hele røkkelet fast i kurven tilslutt og da så det ganske profft ut likevel ;P.
Snakk om flaks!

I morra håper jeg å kunne vise dere det ferdige resultatet.
Nå fyker jeg av gårde på jobb igjen 12-20... puh.


Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Hagen i Grubba sa...

Dette ser lovende ut! Hilsen "Bursdagsbarnet" :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Kult, gleder meg til å se resultatet:) Jeg er helt sikker på at det ser profft ut;)

KLEM

Maias Lille Verden sa...

Så godt å høre at du er ditt gamle jeg igjem *smiler*

Denne kurven gleder jeg meg til å se :-) Alt du gjør blir jo vellykket og lekkert!

Håper dagen på jobb gikk fort!
Klem

Jennys fire vegger sa...

Fint å høre at energien er tilbake! :-) Artig å se bilde av deg, og kurven gleder jeg meg til å se.

Ha en fin kveld.
Klem Jenny

Vintage House sa...

Ser ut som en bra början:)
ska bli kul att se det färdiga resultatet...
tack för dina gulliga ord
kram
sandra

Related Posts with Thumbnails