"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 8. april 2011

Nye putetrekk i posten.

For ikke så mange dagene siden (faktisk den dagen da jeg var i skikkelig dårlig humør), så var jeg så heldig at jeg vant give awayen som Sissel hadde inne på bloggen sin Daisys Home.
Snakker om heldig!!! Det lyste virkelig opp dagen. 


Pakken kom nydelig pakket inn i rosa, prikkete papir og hyssing med bokstaven min på....(åh, så søtt!) og med en liten hilsen.
Tusen takk Sissel!


Så nå har putene fått sin plass i tv-stua.
Nydelige er de!!


I kveld får vi besøk av kusina til min kjære. Vi skal spise taco, se Ringenes Herre 1, spise godis, drikke kakao, spise gulerøtter med dip. Ja, i det hele tatt kose oss så mye som overhode mulig.

Jeg må legge meg tidlig da, for jeg skal på jobb i morra tidlig fra 10.
Utrolig kjedelig, for jeg ville mye heller vært på åpningen av årets første loppemarked. Men jeg får vel nøye meg med å ta en titt på søndag.
I år (som i fjor) jakter jeg på et rundt, gammelt bord med 1 bein.
Wish me luck.


Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Daisys home sa...

Så morro at du ble fornøyd med Putetrekka. Tar seg fint ut i sofaen din :) Så flotters innlegg du har laget om premien også.
Fin den kurven du hadde laget, flinka :)
Ønsker deg ei strålende fin helg
Klem Sissel

trine sa...

Åh det var aldeles nydelig!Et eller flere sånne kunne jeg tenkt meg også:D

Ha bare fine dager.

Villa Bjørkhaug sa...

Du har vakkert hjem! Og eg blir følgar;)

Related Posts with Thumbnails