"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 17. april 2011

Siste del av loppefangsten.

Dere husker sikkert at jeg sa, så smått, i sist innlegg at jeg kviet meg mot å vise resten av loppene, fordi jeg tenkte dere sikkert ville tenke "for no ræl", men så tok jeg meg i det og tenkte for no tull, Madelén.

Så er her en liten oppsummering over hva jeg tok med meg hjem fra loppa forrige søndag:

*Gammelt bilde.
*8 gamle svarte bøker.
*En stilig kammerlysestake.
(avbildet i forrige innlegg)


*En helt ordinær settekasse (ikke avbildet).
*Et barometer (ikke avbildet..egentlig 2, men min svigerfar fikk en).
*En rød Marianne vekt.
*Et kult lokk.
*Et trebilde med blomster og latinske navn på.
Skal beises eller noe for å få vekk den gule trefargen.
*10 teskjer.


*12 hvite og blå krydderkrukker fra belgia (ikke avbildet). 
*En reproduksjon til trappeveggen min.
Lurer på hva jeg skal finne på med rammen for den passer ikke inn med de andre...
*En tupperware is-pinne form (ikke avbildet).


*Og 3 messinglysestaker som har fått sink lakk (kjøpt på europris).

.... Så kanskje det ikke var så mye ræl like vel? 
:P

Ønsker alle som er innom en herlig påskeuke!!


Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ræl du liksom! Her var det mykje fint gitt!!! Heldig☺☺

Klem M♥

MissMette sa...

Hei Madelén
Alltid koselig å se andres loppefunn, særlig når man ikke får tak i slikt selv :) og en blir jo inspirert av så mangt :) STILIG lokk, Me Like ღ og så likte jeg maleriet, og de herlig gamle bøkene med sort rygg!!! – stilig… Ønsker deg en fortsatt fin søndag, og god påske, klem fra Mette

PS! elsker bøkene som jeg vant hos deg, har sittet å sett litt i dem i helga. Kommer et innlegg om det om en liten stund – har og er bare så mye kaos rund her i huset nå at jeg blir smårar av alt :) Men det blir jo sikkert bra etter hvert her da :)) klem, klem…

trine sa...

Det var mye fint og brukbart i de loppefunnene dine jenta mi ,så er det sagt!

Takk for koselig og morsomt besøk i går:)

Broren din ringte meg kl 07.30 i dag for å beklage at han ikke svarte meg he he ..Tok den ikke men da han ringte igjen kl 10 passet det bedre:)

Ha en praktfull søndag alle tre!

Kaoskontroll sa...

Nei, det var ikke mye ræl! :)

Jeg har nektet meg å gå på loppemarked i år, for huset og loftet er fullt. Sa til meg selv at jeg måtte få noe ut av huset før jeg kjøper mer inn, men det går heller tregt med det. ;)

Håper du hr en flott helg! Klem

Maias Lille Verden sa...

Hei og hopp!
Ræl sa du?! Herregud det er det ikke! Loppis utenfor oslo er heaven i forhold skjønner jeg...

Likte det du har gjort med messinglysestakene, absolutt ett tips å ta med seg :-)

Ønsker deg og din kjære og lille Pippin en nydelig søndag!
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Synes du har funnet masse fint jeg... Slik vekt minner meg om min bestemor.
Håper du får en fin påske
klem

igi sa...

Her var det masse fint! Absolutt ikke noe ræl.
Kos deg i påska!
Klem fra Igi

Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Så mye fint du har funnet på loppis ...ikke noe ræl her nei :)
Påskeklem!

Jennys fire vegger sa...

Heisan, det var mange ting, ja. :-D Morro! Det trebildet, har det magnetstriper til kniver? Nesten maken hadde mormor på hytta. :-)

Lysestakene ble kjempeflotte!

Ha en fortsatt fin kveld og en deilig påskeuke.
Klem Jenny

HANNES DAGBOK sa...

Hei snuppa!
Jeg tenkte meg det,ja;)
...elsker det lille lokket!
Fant noe liknende for en stund tilbake jeg også og de gjør seg supert som dekor på kjøkkenet!

Kos deg med alenetiden du også...selv om det ser ut til at du går fra "barnefri" i dag til "hjemme med sykt barn" i morgen *ler*

Stooor klem!

Mamsens hus sa...

Her er det jo bare fine skatter. :)
ha en fin påske du også! :)

Related Posts with Thumbnails