"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 5. april 2011

Tittei!

Hei og hopp.
En rolig helg med avslappning og vennebesøk er bak meg....



...og en hektisk ny jobb uke venter.
Gleder meg til årets første loppemarked til helga!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Tonje sa...

Hei, så fint du har det! :)

Har du heklet de båndene selv? Fikk jeg lyst til å lage. Har du en oppskrift?

Ha en finfin tirsdag :)

Klem

Fru R. sa...

Titt tei til deg og, ha en riktig fin uke.:) Jeg har og et gammelt vaskebrett, de er flotte!
Klemz

HANNES DAGBOK sa...

Hei snuppa!
Da regner jeg med at du har kost deg i helgen!
Så fine bilder Madelén!
Har dilla på små flasker og disse var bare nydelige!
Heldige deg som skal på loppis...er vel ikke så lenge til det er min tur håper jeg;)

Stooor klem!

Lottemora sa...

Så fine bilder

Jeg gleder meg også til årets loppissesong starter, selv om det egentlig ikke er plass til mer....men kanskje på hytten?

Ha en fin dag

Lotte

Lillelaila sa...

Når og hvor er det loppemarked?!!
Da er i alle fall våren kommet når loppesesongen er i gang ;)
Kos deg!
klem fra Laila

Maias Lille Verden sa...

Hei og hopp!
Ønsker deg en nydelig uke!
Klem

Siljes Hobbyrom sa...

Nydelige bilder!! :o)
Utrolig flott du har det!

Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klem fra Silje

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Aaah, loppemarked!! Jeg har visst en lei tendens til å være bortreist når det er slikt her hos oss. Og det er ikke så mange av dem, så jeg vil jo aller helst ikke gå glipp av ETT eneste ett;)

koselig med vennebesøk;)

Stilig bidrag til NIB-utfordringen:)

KLEM

Related Posts with Thumbnails